Mi normalną grzechotką wszystkie belki puszczały.
Mi normalną grzechotką wszystkie belki puszczały.
No i stało sie. Srube którą chcialem dokrecic szlag trafil. Ulamala sie na gwincie. W podłodze zostało ok 1cm gwintu. Także musze opuscic belke i to jakos ogarnac...
Zeby zdjac cala belke z auta co musze poodkrecac ? co polecacie?
1.Wiadomo sruby mocujace belke
2. amory przy zwrotnicach
3. czujniki abs? Czu lepiej je wyjac ze zwrotnic czy sa jakies kostki od nich? a jak sa to gdzi emniej wiecej ich szukac?
4. zaciski (przewody beda przeszkadzac)
5 coś pominalem?
[C
Auto na kobyłki.
1. Tak
2. tak
3. czujniki ABS mają złączki w bagażniki po prawej na dole i lewy pod aku. Odkręcasz całązwrotnicę i wyciągasz z kablami. Samych czujników nie próbuj demontować ze zwrotnicy bo się pewnie połamią.
4. Zaciski odkręcasz i podwieszasz do springów.
Jakby Ci przyszło do głowy ruszać banany, to zanim je odkręcisz od belki, to zaznacz sobie ich połozenie w stanie nieobciążonym. Zapobiegnie to potem zrywaniu ich tulejek.
Oczywiście wiesz, że zawias jak złożysz w całość, to wszelkie śruby tulejek dokręcasz lekko, a dociągasz dopiero jak auto postawisz na kołach. Powód jak wyżej.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Danus po starych śladach śmiało idzie ustawić tak samo co nie zmienia faktu, że dobrze jest sobie ustawić. Najlepiej ustawić tak, żeby w przyszłości nie darlo opon jak zawias będzie siadal, zrobiłem tak ja w poprzedniej Alfie i Chyzio tak samo
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Kaac ale ja nie mówię o mocowaniach bananów i ich ustawieniu na fasolkach. Mi chodzi o samo dokręcenie banana do mocowania, a tam nie będziesz miał żadnych starych śladów dających pkt odniesienia. I o ile lewy dałby radę dokręcić na aucie to prawego już ni wuja.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Dzieki danus i kaac. Zawias pede dokrecal jak auto postawie na kolach.
Znalazlem foto kolegi criss.
wahacze dolne mam wyjete. Zwrotnice wyjda widze razem z belka i zetkami i bananami. Wychodzi z tych fot ze bananow nie trzeba odkrecac.Kola stoja mi prosto nei zre opon wiec nie bede cudowal niczego z fasolkami. Staba tez chyba nie trzeba ruszac(chyba ze na foto belka zlozona zeby bylo widac efekt. ale obok lezy druga)
Załącznik 223589
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 09-03-2017 o 11:33
[C
Bananów i staba nie ruszasz, to wyjdzie w całości. Napisałem o nich uprzedzając, bo jak to bywa, jak zawias wytargany w całości, to różne cuda mogą wyjść jak to w alfie![]()
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
mało! ja wsadzam w dolne wahacze PU i jak mi zacznie tancowac to wuj bedzie wiedzial od czego to... Najdziwniejsza byla ta sruba od belki. Podgrzewalem ja, lalem wd40, mlotkiem pukalem, walczylem z nia udarem z 10minut. i ladnie jej sie peklo. w sumie i tak bym ja urwal, byla jak zaspawana.
Zamowilem juz wiertelka kobaltowe i bede to jakos chcial nawiercic i przegwintowac pod wieksza srube... Po maratonie z maglownica juz mi nic nei straszne![]()
[C
To jeśli już wsadzasz PU to mała sugestia. Dorób sobie smarowanie. Jak ? To proste.
Na obwodzie zewnętrznym gniazd tulei wahacza znajdzie takie stopki od dolnej strony. Wiercisz na na wylot otwór 5mm. Potem wkładasz tuleje PU i przewiercasz ją na wylot. Od zewnętrznej strony gwintujesz standardowy gwint M6 i wkręcasz same końcówki z kalamitek. Następnie wyciągasz ponownie tuleje i w otworze wewnętrznym tulei PU robisz wietrłem/lutownicą takie rowki rozprowadzające smar wewnątrz tulei, Tak aby pomiedzy nią a metalową tuleją się rozprowadzał.
Zapytasz czemu ?
Ano temu, że ja pomimo posmarowania swoich, jak wyciągnąłem jedną po 1 roku to ta metalowa tuleja była cała w rdzy i popuchnięta, co powodowało mega skrzypienie.
Dzięki powyższemu rozwiązaniu możesz je smarować bez wyciągania wahacza z auta.
Zrobiłem ten patent najpierw dla przednich górnych, bo miałem dość wyciągania ich co pół roku do smarowania. Teraz bez ściągania koła zapinam smarownicę i wciskam smar aż zacznie wychodzić i mam spokój ze skrzypieniem.
Takie małe własne rzowiązanie i ułatwienie.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
A to sprytne rozwiazanie!!! Jak wykonam misje #1 ze śrubą to napewno cos wydumam z tym PU. Rozumiem , że mówisz o tej z krotkiego ramienia?
[C