Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 33 z 33

Temat: Zgasła i nie odpala. Błąd P0191 JTD

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Paliwo do pompy CR dociera patrzyłem już na te zaworki i wszędzie podczas rozruchu cieknie, na wylocie z pompy już nic.
    Wiadomo koledzy że na odległość,mając przed oczami tylko te moje wypociny niewiele jesteście w stanie zdiagnozować, aczkolwiek naprawdę doceniam każde słowo
    Wg fiat ecu scan podczas rozruchu cisnienie ustawione przez ECU winno wynosić 273Bara natomiast osiągane jest max 1,5 Bar Czyli pompa ewidentnie nie potrafi utworzyć potrzebnego ciśnienia. I teraz pytanie czy praca pompy wtryskowej zależna jest od prawidłowej pracy czujnika halla
    W tygodniu jade do bosch serwis więc zdam się na nich

    Cały czas wmawiam sobie ten czujnik halla bo łapciuch króty mi regulator wymieniał zarzekał się że z pompą wszystko ok jest, bo gdyby tłoczki sie pourywały to wogóle by nie dało rady jej odpalić po wymianie regulatora normalnie odpalała jezdziła i zgasła ale dało radę ją uruchomić ponownie(doszedł błąd P1320 ale odpalała),..
    Może rzeczywiście się tłoczki pourywały tym razem, bo zepsuty regulator ciśnienia, zepsuta pompka w baku, błąd czujnika cisnienia na listwie, teraz gaśniecie częste z możliwoscia odpalenia i błąd czujnika halla i w koncu brak cisnienia na pompie podczas rozruchu to oznaka zerwanych tłoczkuw na pompie CR... Oby nie
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 01-11-2010 o 20:31

  2. #32
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Witam,
    skoro pompa w zbiorniku podaje właściwe ciśnienie (ma być ok. 3 bar), regulator ciśnienia na pompie wtryskowej (wysokiego ciśnienia) jest dobry, czujnik ciśnienia na listwie CR jest dobry a podczas rozruchu brak ciśnienia na listwie CR wtryskiwaczy to wniosek jest prosty - uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia. Kupić używaną i wymienić.
    Ps.
    czujnik faz rozrządu (tzw czujnik halla) nie ma nic wspólnego z ciśnieniem na pompie.
    Gdy jest uszkodzony to po prostu trzeba dłużej kręcić podczas rozruchu silnika.
    Pozdrawiam

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    W sobotę prowadzę auto do Bosch serwis. Zobaczymy może pompę da się zregenerować czy coś. Wolę zapłacić 500 złotych więcej i mieć spokój bo z używkami to róznie bywa. Jeszcze raz wielkie dzięki za porady!!!

Podobne wątki

  1. Alfa gaśnie i odpala błąd P0191 regulator
    Utworzone przez Przemekkk97 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-02-2016, 15:41
  2. błąd p0191 -brak sygnału
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 19:00
  3. P0191 odpala ale po 3tyś obr gaśnie .
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-08-2013, 16:24
  4. błąd P0191 uwalony regulator?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 20:56
  5. Zgasła podczas jazdy JTD - P0101 P0191 P1320
    Utworzone przez dragon855 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-03-2012, 20:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory