Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 68

Temat: Zawieszenie FAST ORIGINAL czy opłaca sie ??

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Cytat Napisał piteros Zobacz post
    kupiony trw za 250 zl wytrzymal 9 tys km, fast za 100 leci 12 tys i zyje...
    ten trw, którego kupiłeś to musiał być fake

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał piteros Zobacz post
    kupiony trw za 250 zl wytrzymal 9 tys km, fast za 100 leci 12 tys i zyje...
    Temat TRW już był kiedyś poruszany. TRW TRW nie równe. Niby trzeba się wystrzegać elementow robionych w Polsce.

  3. #13
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    tak jak patrze już od jakiegoś czasu na zużywanie się części samochodowych to doszedłem do wniosku że:
    Czym droższa część tym mniejsze prawdopodobieństwo że dłużej wytrzyma bo w dzisiejszych czasach gdzie prawie wszystkie części robione są na ilość a rzadko na jakość nawet przy funkiel nówkach nie ma się pewności jak długo wytrzymają a nawet czy już się nie kwalifikują na wymianę gwarancyjną

    więc trzeba się zastanowić: czy kupić oryginały i mieć 95% pewności że będą git czy kupić średnie zamienniki i mieć 60% pewności, że chyba jednak będą OK


    Pozdrawiam
    Tomasz

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał zonkil90 Zobacz post
    tak jak patrze już od jakiegoś czasu na zużywanie się części samochodowych to doszedłem do wniosku że:
    Czym droższa część tym mniejsze prawdopodobieństwo że dłużej wytrzyma bo w dzisiejszych czasach gdzie prawie wszystkie części robione są na ilość a rzadko na jakość nawet przy funkiel nówkach nie ma się pewności jak długo wytrzymają a nawet czy już się nie kwalifikują na wymianę gwarancyjną

    więc trzeba się zastanowić: czy kupić oryginały i mieć 95% pewności że będą git czy kupić średnie zamienniki i mieć 60% pewności, że chyba jednak będą OK


    Pozdrawiam
    Tomasz
    Otóż to. Ciężko się z Tobą nie zgodzić ale ile razy w roku można wymieniać np. górny wahacz? Oprócz czasu, który musisz poświęcić na jego wymiane to jeszcze trzeba go kupić. Niestety tak to dzisiaj jest, że części z wyższej półki są podrabiane, element pada po 10k km i potem producent jest be.

  5. #15
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    dlatego też nie ma co narzekać, że te trzymają tyle a tamte tyle... auto to jest luksus a luksus kosztuje i na każde auto żeby się nim jeździło wygodnie i bezpiecznie trzeba kłaść ciężkie pieniądze, które i tak się nigdy nie zwrócą... dlatego nie ma co dyskutować, można zakupić takie FAST'y a nóż się trafi dobra partia i się pojeździ trochę lub będzie kicha i za pół roku znowu do wymiany

    albo nie chce się wydać fortuny i kupuje się tańsze co się później może odbić czkawką(ale nie zawsze)
    albo kupuje się od razu sprawdzone, bardziej pewne i się nie bawi loterię

  6. #16
    piteros
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Temat TRW już był kiedyś poruszany. TRW TRW nie równe. Niby trzeba się wystrzegać elementow robionych w Polsce.
    trw kupiony w intercars, fast z internetu. nie wnikalem czy trw to ten trw czy jakis inny. Pisze z doswiadczenia i wahacze sie tak szybko zuzywaja ze poprostu wole nie inwestowac w "oryginaly" ktore wytrzumuja podobnie jak tanie zamienniki

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał piteros Zobacz post
    trw kupiony w intercars, fast z internetu. nie wnikalem czy trw to ten trw czy jakis inny. Pisze z doswiadczenia i wahacze sie tak szybko zuzywaja ze poprostu wole nie inwestowac w "oryginaly" ktore wytrzumuja podobnie jak tanie zamienniki
    to ja ci powiem tak mam przebieg 103 tys auto kupilem z przebiegiem 45 tys i uwierzysz ze zawieszenie nie ruszone a musze miec auto sprawne bo jezdze daleko i mam fiola na tym punkcie tak wiec oryginalne trw wytrzymuje dlugo kolo 225/45/17
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #18
    piteros
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    to ja ci powiem tak mam przebieg 103 tys auto kupilem z przebiegiem 45 tys i uwierzysz ze zawieszenie nie ruszone a musze miec auto sprawne bo jezdze daleko i mam fiola na tym punkcie tak wiec oryginalne trw wytrzymuje dlugo kolo 225/45/17
    mam ten sam rozmiar. z tego co widze to pomieszkujesz w szkocji a tam drogi sa inne niz w pol

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Auto z Polski, generalnie malo smigam po Polsce gora 2 miesiece w roku to pewnie ma wplyw na wytrzymalosc ale mimo wszystko uwazam ze jest to duzo jak na zawieszenie wielowachaczowe w 166
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Endrjus
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 166 '04 2,4 JTD 20V 175 KM
    Postów
    394

    Domyślnie

    Mam z przodu na górze Fasty, zrobione 16 tysi i narazie spokój.
    Była Lancia...był Fiat...byla Alfa było Cabrio
    Wróciła Alfa a Ferrari i Maserati ne emeryturze...

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo GT + LPG czy to się uda i opłaca?
    Utworzone przez x69xxx69x w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 21:55
  2. EGR - opłaca się sprzedawać?
    Utworzone przez Prymus44 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 07:30
  3. Fast katalog
    Utworzone przez JFC w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 13:06
  4. zawieszenie fast? miał to ktos? bo coś dziwnie dobrze to się sprzedaje:)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 06:52
  5. opłaca się to kupic?
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-10-2009, 10:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory