Przypuszczam że umnie to nie przeguby. Nie sprawdzałem tłoczków w zaciskach może któryś jest zapieczony...
Przypuszczam że umnie to nie przeguby. Nie sprawdzałem tłoczków w zaciskach może któryś jest zapieczony...
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Nie słyszałem nigdy żeby zapieczony tłoczek powodował bicie.....
Marek wiem, że posiadasz wiedzę dlatego liczę na Twoje wskazówki
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
To są tylko wskazówki. Przez internet to się naprawiać nie da
Wiem, wiem. Liczę na wskazówki. Naprawiać będę sam
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Coś mi świta. Ostatnio cofałem z lekkiej górki przy pełnym skręcie w prawo. Jak nacisnąłem hamulec to poczułem na pedale takie chrobotanie/ przeskakiwanie jakby abs sie włączył.
Dzisiaj mam ma trase 100km to potestuje troche.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Nie zwróciłem na to uwagi
tak ABS często to robi przy cofaniu z hamulcem . a tarcze sprawdzisz u ludzi , którzy oferują przetaczanie na samochodzie . generalnie tarcze jak są pogięte będzie czuć jak się hamuje z dużej prędkości i delikatnie noga na hamulec w tedy poczujesz na kierajdzie , że występuje bicie a przegub przy pełnym skręcie no i przegub zazwyczaj słychać takie specyficzne klikanie.