Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    CichyJTD
    Gość

    Domyślnie Najpierw padła klima,teraz całe auto?

    Hej...
    Otóz niestety problem. Ale od początku. Rano,wyjechałem w trase,wsyzstko okej... Po południu,wracając,na światłach zaczęła mi pulsować kontrolka ładowania,ruszyłem-zgasła. Jade dalej,i nagle wywaliło komunikat "Low battery voltage. Fan setting not possible!" i nawiew padł,nie dało sie go włączyć. Po minucie-włączył sie...po kilku min-znowu off... i tak w kółko od tego czasu.
    A przed chwilą wywaliło mi kontrolki i auto padło...

    Pomocy.


    Uploaded with ImageShack.us


    › Więcej...: Najpierw padła klima,teraz całe auto?

  2. #2
    Użytkownik Embrion Avatar dawidov
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Katowice, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0 <114 kW> 1997r
    Postów
    19

    Domyślnie

    Niskie napięcie akumulatora . Wentylator nie możliwe ustawienie. Sprawdź akumulator i ładowanie bez załączania wentylatora czyli klimy. Pisze chociaż nie wiem czy to to ale wnioskując na chłopski rozum coś w tym musi być.
    Ostatnio edytowane przez dawidov ; 22-05-2011 o 22:22

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Pasek Ci się zerwał, albo zwyczajnie alternator zmarł.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #4
    CichyJTD
    Gość

    Domyślnie

    Z paskiem i alternatorem było wszystko ok-wymieniałem.Ale oczywiście sprawdze rano. Poza tym chyba kontrolka ładowania by pokazała się na stałe. No i czemu raz działa klima,raz nie?

  5. #5
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS
    Postów
    12,363

    Domyślnie

    1. Sprawdz napiecie paska klinowego (nie mogl spasc ale moze sie slizga)
    2. Pomiary pradowe - alternator moze konczyc zywot.
    3. Pomiary lub podmiana aku (nawet jak byl dobry to jazda na tak "wyssanym" mogla mu zaszkodzic).
    Aha i sprawdz obowiazkowo wszystkie polaczenia alternatora/klemy.

    Czemu Ci klima raz dziala a raz nie? Proste.... bo raz masz ladowanie dobre a raz za slabe.

    Nie ma cudow, ewidentnie aku jest nie doladowany. Sprawdz co pisalem wyzej. to jedno z nich.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Miechów
    Auto
    166 2,4JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał CichyJTD Zobacz post
    Z paskiem i alternatorem było wszystko ok-wymieniałem.Ale oczywiście sprawdze rano. Poza tym chyba kontrolka ładowania by pokazała się na stałe. No i czemu raz działa klima,raz nie?
    kontrolka ci się zaświeci jak ładowanie będzie zero, a wystarczy że ładowanie będzie za niskie i już ci kontrolka świecić nie będzie
    Jak będziesz sprawdzać ładowanie voltomierzem to pamiętaj żeby sprawdzić z obciążeniem czyli włączonymi światłami i dmuchawą bo często jest tak że ładowanie jest prawidłowe bez obciążenia (mieści się w granicach 13,8 do 14,5 V) a po włączeniu obciążenia spada poniżej 13, 8 V
    Ostatnio edytowane przez armo ; 23-05-2011 o 08:06

  7. #7
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Sprawdź przewody masowe.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Padła turbina przy niecałym 40 tys km przebiegu/ co teraz?
    Utworzone przez ilm w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post / autor: 23-03-2021, 11:27
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-12-2014, 18:34
  3. Najpierw wycie pod maską, teraz jeszcze stukanie
    Utworzone przez Luktoja w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 20:16
  4. Wymiana zawieszenia. Całe czy najpierw przód?
    Utworzone przez grzesiu1302 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 20:35
  5. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 10:47

low battery voltage alfa 166

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory