Pokaż wyniki od 21 do 30 z 140
Temat: Wymiana rozrządu V6
-
05-01-2007, 22:42 #21
- Dołączył
- 01 2007
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR 164 & AR 166
- Postów
- 450
Alfista czym się różni ten silnik od innych?
Jak zepsuje to się nauczy
Pozdrawiam
› Więcej...: Wymiana rozrządu V6
-
-
06-01-2007, 15:06 #22kaiowasGość
Napisał ar4me
W nowych V6 nie ma znaków -są blokady
Ja gdzies tam wyzej napisałem,ze da sie wymienic bez blokad (no bo sie da)
lecz nie ma pewnosci czy rozrzad był ustawiony dobrze?-jezeli na jednym kole bedzie przestawiony o 1 zabek to tego bez blokad nikt nie jest w stanie stwierdzic
-blokady po to sa by z nimi rozrzad wymieniac.
-
11-01-2007, 15:03 #23maliGość
Napisał Alfista
a nie lepiej jak przepali sie zarowka kupic caly klosz? :roll:
Najlepiej kupic blokady za 300zl potem manomentr do ustawiania gmp za 200zl i zdejmowac pokrywy uszkadzajac uszczelki. Macie racje naprawde!! I to wszystko tylko dla jednej wymiany rozrzadu.
A najlepiej to wogole do serwisu poprowadzic i zaplacic 3000zl :shock:
Piszac tu co poniektorzy naprawde nie macie pojecia o mechanice tylko podpieracie sie teoriami z ksiazek/www
Smieszy mnie to
Sprawa wyglada tak: Jezeli mam pewnosc ze silnik "chodzil" bez zarzutow przez caly czas to nie ma obawy ze cos zlego sie stanie robiac starannie znaki na kolach zebatych i potem tak samo wszsytko skladajac. Potwierdzil to mechanik ktory robi samochody 30 lat
Pozdrawiam!!!!! i Dziekuje wszystkim za odpowiedzi
P.S Wogole to glupi samochod ze nie ma znakow i tylko pod serwis przygotowany
-
11-01-2007, 18:22 #24Marcino 156Gość
Napisał mali
Wybacz ale nie rozumiem skąd twoje zapytanie skoro wiesz lepiej, (prowokacja jakaś :rolldostałeś prawidłowe odpowiedzi że bez blokad to duże ryzyko ale nie że jest to nie wykonalne.
To tak samo jak z pasami bezpieczeństwa w samochodzie są ale nikt nie zmusi Cię do ich zapinania, ale konsekwencje mogą być różne... :roll:
Pozdrawiam
-
11-01-2007, 19:00 #25maliGość
To nie prowokacja poprostu piszac ten temat nie wiedzialem czy sa znaki do ustawiania jak w normalnych samochodach, a dopiero po rozmowie z mechanikiem dowiedzialem sie prawdy ktora na koncu postu napisalem.
Owszem dostalem prawidlowe odpowiedzi za co podziekowalem ale i dostalem irytujace wypowiedzi typu ze lepiej nie podchodz ze nie ma szans a najbardziej zirytowala mnie wypowiedz Alfisty ze nazwal to wszystko bzdurami stad moja wypowiedz poparta rozmowa z mechanikem ( i wcale nie mowie ze wiem lepiej)
I dlatego jak sie nie wie to lepiej sie nie wypowiadac. Ja na 100% nie widzialem wiec napsialem ten temat. Potem porozmawialem z mechanikiem i teraz wiem
Pozdro
-
11-01-2007, 19:34 #26
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
Napisał mali
przykro mi ze zirytowala Cie moja wypowiedz ale ja osobiscie nie rozumiem jak mozna sie bawic przy takim silniku w jakies namalowane kreski, przeciez blokady nie dosc ze są bardzo dobrym rozwiazaniem bo bardzo upraszczają wymiane to przeciez po wymianie mozesz sprzedac za 70% ceny i nie widze tutaj duzej straty materialnej a rozrzad masz ustaiwony na 100% dobrze a i przy okazji wałki mozna sobie obejrzec w jakim są stanie...
u siebie juz zakladalem kilka razy pasek i bez blokad bym sie nie podjął tej czynnosc a ja mam tylko R4..
-
11-01-2007, 19:56 #27kaiowasGość
Mali,ja sie z Toba zgadzam,ze jezeli silnik chodził dobrze to wszystko bedzie OK,ale jezeli Ty i ten twój mechanik uwzacie,ze blokady sa bez sensu to niestety jestescie w błedzie.
W tym twoim silniku bardzo wazne jest by rozrzad był idealnie ustawiony i powiem Ci,ze nie jestes w stanie stwierdzic czy nie było przestawione jedno koło o pół zabka-a jest taka mozliwosc!-wynika to z tego,iz przy wymianie paska(oczywiscie blokady sa załozone)nalezy poluzowac wszystkie koła (kazde własnie ma pół zabka luzu na klinie)naciagnac pasek i dokrecic wszystkie koła,i wtedy dopiero masz pewnosc ,ze wszystko jest OK.
Moge sie z Toba załozyc,ze jezeli teraz bys załozył blokady to sie okaze ,ze nie masz wszystkiego idealnie-Uwierz mi nie po to sa blokady by robic Ci na złosca po to by cały cykl pracy silniczka odbywał sie perfekcyjnie.
Dodam tylko,ze mam pojecie o mechanice
a ALFA to nie jest głupi samochód!
Pozdro.
-
11-01-2007, 20:34 #28
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
z tym odkrecaniem kół to chyba przesadzasz, jak je pozniej dociagniesz? jak wałek jest w głowicy?? bo chyba nie zablokujesz krzywki samą blokadą by zablokowac wałek i dokrecic koło...
w twin sparkach na wariatorze sie luzuje koło ale tam są 4 male srubki a co dopiero jakas 18tke (wydechowe) dokrecac na zalozonym walku rozrzadu w glowicy..
zreszta po nalozeniu blokad krzywki i tak maja delikatny luz w blokadach zeby ewentualnie dopasowac zeby do paska..
-
11-01-2007, 20:54 #29kaiowasGość
-
11-01-2007, 21:16 #30
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
Napisał kaiowas
co do blokad jest minimalny luz na krzywkach a wałki są nowe, dosc slono bulilem za nie kiedys nie wydaje mi sie zeby byly zle bo znaki na nowym pasku pokrywaja sie ze znakami na kołe wału i na kole wydechowych sie zgadza po zalozeniu blokad i GMP
Podobne wątki
-
Wymiana rozrządu
Utworzone przez kak-tus w dziale 147Odpowiedzi: 26Ostatni post / autor: 13-02-2020, 21:04 -
Wymiana rozrządu + zestaw naprawczy wariatora + wymiana sprężarki klimy
Utworzone przez harald w dziale MazowieckieOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41 -
[147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
Utworzone przez Lenix w dziale ZachodniopomorskieOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19 -
wymiana rozrządu
Utworzone przez wronx88 w dziale 147Odpowiedzi: 27Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22 -
[164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13