Spaliny wydobywające się z boku auta

• Autor wątku Autor wątku keaonsix
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

keaonsix

Guest
Witam,

Mam problem z moja 166-tka, jeżeli chodzi o układ wydechowy. Nasila to się podczas mrozów. Chodzi o to, że auto po odpaleniu i krótkiej trasie gdy zatrzymam się na chwilę co pewnie czas z boku auta zaczynają wydobywać się spaliny (odnoszę również wrażenie że w tym momencie auto lekko drga). Zaobserwowałem, że są to okolice środka auta (od strony pasażera). Układ wydechowy był sprawdzany i nie wykryto żadnych nieszczelności. Jakieś sugestie co to może być? Ktoś z Szanownych posiadaczy Alfy miał podobne objawy?
ps. mam nadzieję że w miarę jasno opisałem mój problem bo jestem laikiem w tych sprawach.
Pozdrawiam.

1. Jaki silnik ?
2. Czy słychać jakieś dodatkowe efekty dźwiękowe w momencie kiedy widać spaliny (coś ala odkurzacz)?
3. Jeśli masz diesla to może to być webasto.
4. Jeśli to webasto patrz szukajka.

fakt zapomniałem o najważniejszym: Alfa 166 2,4 JTD. Webasto już szukam ;)

Wystarczy uzupełnić profil. Wtedy odpowiedzi są trafniejsze.

nie webasto a nagrzewnica dodatkowa, Webasto jest producentem tej nagrzewnicy.

nie webasto a nagrzewnica dodatkowa, Webasto jest producentem tej nagrzewnicy.
No już proszę Cię...temat ten był wałkowany w innym temacie i chyba już wszyscy mieli tego dość. A na forum informacje o nagrzewnicy dodatkowej ciężko mu będzie znaleźć w przeciwieństwie do frazy "Webasto".

owszem danus77, ale jak wiesz wciąż znajdą się tacy co nie znają różnicy.

pytałem kolegi, który ma webasto, u niego spaliny wydobywają się w okolicach tylnych drzwi

Kubicze to zależy. Czasami widać je w okolicy tylnych drzwi, czasami po środku auta, a czasami jak wyjadę z garażu i zgaszę auto to przy bezwietrznej pogodzie auto znika w chmurze dymu i nie dałbyś rady ocenić na jakiej odległości to wylatuje. Ale mina i przerażenie ludzi nie wiedzących o co chodzi bezcenne...hehe