3.0 v6 pękł wężyk paliwa

Alabaster

Nowy
Auto
może GT
no więc tak wpierw napisze, że jestem zielony,
śmierdziało benzyną, wszystko wskazywało, że cieknie z wężyka który zaznaczyłem na zdjęciu
291020126962.jpg

z jednej strony miał obejme (na zdjęciu jej nie ma ?) a z drugiej (bliżej kolektorów) nie miał i tam cieknął
wczoraj założyłem obejme przy tych kolektorach, a dzisiaj pękł, na dodatek pod kościołem hehe
samochód ma lpg niedawno miał wymieniony rozrząd, świece, termostat, co może być przyczyną ?

Nie wiem jak jest w 3.0 ale te węzyki nie mają złączek bez opasek, czyli same sie blokują? Może po prostu zmęczenie materiału?

nieoryginalny węzyk pewnie - to najczestsza przyczyna pozaru w autach!

Wyciagnac, wymienic i jechac dalej :P a tak pozatym byly rozne rodzaje mocowan tych wezykow zalezne od rocznika z tego co pamietam bo np u mnie nie ma tego plastiku.

a to normalne, że po zgaszeniu silnika jest takie ciśnienie? bo jechałem 15km i nic się nie działo, wracam po godzinie a tam czuć benzynę wokół samochodu, pewnie gdyby pękł podczas jazdy byłoby czuć od razu, więc prawdopodobnie pękł na postoju

plastik sie skończył ja bamboszek pisze to w zaleznosci od roku nie od silnika i sie zesrało a jak masz nieorginalne to sam gumowy wezyk sparciał wiec nie ma sie co dziwic ze guma presji wachy długo sie nieopierała nie wiem jak u ciebie ale u mnie jak listwa straci cisnienie poprzez nieszczelnosc np to sie wyswietla komunikat

Ostatnia edycja:
Witam,

To samo jakiś czas temu mnie spotkało. Mam dokładnie tak samo jak u Ciebie na fotce.
Starość nie radość i plastikowa rurka rozsypała się. Jak dobrze pamiętam, to jest ona tak jakby na ciepło zgrzana na końcówkach.
Oczyściłem te końcówki z pozostałości tej plastikowej rurki i założyłem gumowy wężyk + dwie opaski.
Przy tej operacji zaopatrz się w kawałek szmaty, bo pocieknie troszkę paliwa.