Ciekawy temat.
Aż tak rdzewieją te górne mocowania amortyzatorów? Wydaje się to solidny kawał blachy.
Aż tak że się rozpadają że często są nie do uratowania?
Mega podoba mi się Alfa 166 i tak interesuje się tematem.
Ciekawy temat.
Aż tak rdzewieją te górne mocowania amortyzatorów? Wydaje się to solidny kawał blachy.
Aż tak że się rozpadają że często są nie do uratowania?
Mega podoba mi się Alfa 166 i tak interesuje się tematem.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Tomek zapomniałeś o pinkach do podnoszenia auta
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Oj to rzeczywiście musi to korodować że ratować się zazwyczaj tego nie da. Np. w Chevrolecie Evandzie który miałem wystarczyło porządnie wyczyścić ewentualnie nadspawać dziurki migomatem i zeszlifować a potem pomalować i spokój. A tutaj po zdjęciach widzę że potrafią się dosłownie rozpaść i nie nadają się do ponownego montażu. Dobrze że udało się to na forum ogarnąć bo 166 coraz mniej. (Za mną cały czas chodzi ten model bo mam do niego sentyment z dzieciństwa). Także będzie trzeba wreszcie kupić albo 166 albo GT chociaż po Evandzie brakuje mi dużego wygodnego auta to bardziej cieszyłaby 166
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Grzyby pod lewarek korodują "same z siebie" tylko w pierwszych dwóch latach produkcji. Potem nie. Było pisane o tym na forum. Choć oczywiście to najczęściej uszkadzany element przez mechaników. Stąd tak często tam jest ruda.
A belka oraz poduszki tylnych amorów są po prostu z cienkiej blaszki. Choć fakt że skoro poduszki wytrzymały po kilkanaście lat to i tak jest rewelacja. Te robione teraz przeżyją każdego właściciela
Ta, akurat. Wiem coś o tym u siebie. Przez 13 lat auto nie widziało lewarka, zawsze gumy lub dechy na podnośniku. 2 lata temu lewy przedni pinek poległ, a teraz prawy. I to nie jest auto z pierwszych dwóch lat produkcji. To samo było w Krzyśkowej, zgnite wszystkie 4. Zapominasz Marek że w FL pewne rzeczy poprawili, natomiast inne spitolili.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
HSF3Design
Projekty, prototypowanie, wydruki 3D
NOCTUO - filamenty do druku 3D
email: duzepuzzle@gmail.com
mam:
Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
na części:
AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne