Osłona lewarka zmiany biegów

Auto
Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
Witam Kupiłem sobie właśnie nowy "mieszek" tzn Osłonę lewarka zmiany biegów... Niestety nie mam pojęcia jak ją wymienić... ( Auto mam od paru mies więc jestem zielony w tym temacie)

Może wie ktoś jak to zrobić ?

Musisz wyjąć cały plastik ten z przełącznikami i zapalniczką. Mieszek jest trzymany za pomocą plastikowej ramki, która jest nakładana/wciskana od spodu. Uważaj żebyś nie połamał bolców do jej mocowania.

z demontażem tego poradziłem sobie bez problemu lecz za cho*erę nie mogę sobię poradzić z tymi zatrzaskami .... Jak je zdjąć ,żeby nic nie połamać ....Zdjęcie0010.jpg

- - - Updated - - -

Udało się !!!!:) dzięki za pomoc :D

Niestety nowy mieszek przez to ,że jest skórzany jest on nieco grubszy i niestety nie mogłem go zamontowć tym plastikowym czymś ... Trzeba było go przykleić, ale nie widać różnicy :)

Jeszcze raz dzięki!

Ostatnia edycja:
z demontażem tego poradziłem sobie bez problemu lecz za cho*erę nie mogę sobię poradzić z tymi zatrzaskami .... Jak je zdjąć ,żeby nic nie połamać ....Pokaż załącznik 106255

- - - Updated - - -

Udało się !!!!:) dzięki za pomoc :D

Niestety nowy mieszek przez to ,że jest skórzany jest on nieco gróbszy i niestety nie mogłem go zamontowc tym plastikowym czymś ... Trzeba było go przykleić, ale nie widać różnicy :)

Jeszcze raz dzięki!

Sprawdź czy przy wychyleniu lewarka w lewo lub w prawo nie ma dziury pomiędzy plastikiem a "skórą". Ta ramka jak się przypatrzysz ładnie naciąga materiał na samej górze.

Udało się skleić tak ,że nie ma żadnej dziury. Szkoda ,że ten mieszek jest za gruby na tą ramkę .. ;/

Na Allegro czarna skóra z czerwoną nicią z Priorytetem poleconym kosztowało mnie to ok 33 zł :)

No i dupa ;) może zagnieć tą skórkę kombinerkami albo np. spróbuj zaklepać młotkiem przez coś w miarę miękkiego żeby jej nie uszkodzić. Zobacz tutaj jak wygląda dobrze zamocowany mieszek: