[33] Temperatura silnika

• Autor wątku Autor wątku pipo
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia

pipo

Nowy
Auto
ALFA ROMEO 33 1,4 IMOLA
Chciałem się zapytać jak to jest z temperaturą cieczy chłodzącej.Moją Imolą jeżdżę od 4 lat.Zimą zawsze jeździłem na dystansie 10 km do pracy.Teraz przejechałem 120 km przy temperaturze na zewnątrz -5 stopni,a na wskaźniku cieczy chłodzącej cały czas było 40 stopni.Czy to oznacza usterkę i jak ją usunąć?

Możliwe ze termostat albo czujnik temp. Wejs ja odpal i zostaw na jakies 10 minut. Zobacz czy wskazowka sie podniesie troche.

jezeli jechales tyle km i pokazywalo 40 stopni to czy z nawiewow lecialo cieple powietrze czy nie?? bo jesli tak to czujnik a jak bylo zimne to wymien termostat. Zapraszam na nowo otwarte forum poswiecone alfie 33 www.alfa33.pl

Odpaliłem Alfę i pracowała na wolnych obrotach 10 min.Wskaźnik pokazał 50 stopni. :?:
Jadąc wtedy te 120 km z nawiewów leciało ciepłe powietrze.

ok ale cieple typu cieple czy juz bylo czuc serio ze auto sie ugrzalo i prawie parzylo bo w takiej trasie to sie auto mocno moze ugrzac wiec na max nawiewy musialo byc goraco

Majkel napisał:
Tematy odnosnie termostatu już były

KLIK 1
KLIK 2

i co z tego jak tam nie ma nawiazania do tego problemu tylko pytanie o temperature w czasie jazdy ktora jest ok czyli auto sie grzeje i o termostaty czylo problem z ich montazem i kupnem orginalu do 33 i kombinowanie z innymi seriami

Może tam szukać pomocy i cennych informacji. Podejrzewam, że w tym przypadku na 90% winę ponosi termostat.

Majkel napisał:
Może tam szukać pomocy i cennych informacji. Podejrzewam, że w tym przypadku na 90% winę ponosi termostat.

no on teraz juz tez to wie ale tam nie bylo takie cos napisane, ani nawet nie bylo podobnych objawow wiec Twoj post nic nie wniosl chyba ze 1 punkt w sumie Twoich postow

Termostat :D Zamknij grzanie , i postaraj się ją zagrzać na postoju. Sprawdź czy w rurach do chłodnicy jest ciepła woda zanim auto złapie 60 stopni.