Strona 28 z 226 PierwszyPierwszy ... 18192021222324252627282930313233343536373878128 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 2255

Temat: Rozmowy o AR 33/164 - mini Shoutbox

  1. #271
    Użytkownik Ogier Avatar mar222
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 164
    Postów
    149

    Domyślnie

    korozja jest tez problemem w 164 mocowane wahaczy tył, oraz wlew paliwa :/
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 01-07-2011 o 15:53 Powód: poprawnie jest "wahaczy"

  2. #272
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Korozja!?!?! 164?!?!? Jeśli jakiś element nie był uszkodzony, a lakier jest cały to nie wydaje mi się to możliwe... Co do podłogi... Tak, zgadzam się

  3. #273

  4. #274
    Użytkownik Ogier Avatar mar222
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 164
    Postów
    149

    Domyślnie

    Racja ale raczej nie miała grzały w tył, co do podłogi z tyłu to pojawia się ruda już widziałem to w trzech 164-ach
    ale wszystkie są przed liftem, dopiero bedzie lipa jak wjade w jakąś poprzeczną nierówność drogi i wachacz wejdzie do środka wiec czeka ją ciencie i spawanko, narazie jeszcze kupy się trzyma ale bede to robił jak to sie mówi szpachla szpacha i jeszcze raz szpachla.Może przed liftem trafiały się takie felerne sztuki a nie wspomniałem o progach to dopiero jest jazda.

  5. #275
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    W sumie dziwiłbym się gdyby 164 nie rdzewiały, bo dokładnie to samo miejsce gnije w Cromach i Themach sprzed ostatniego liftu.. Tyle że 164 była dłużej produkowana więc pewnie nie ma problemu trafić w te lepiej zabezpieczone egzemplarze.

  6. #276
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Scuderia
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mrozy
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.7 8v 1991r, Alfa Romeo 164 3.0 V6 24v Q4 1994r
    Postów
    367

    Domyślnie

    Nietypową awarię odkryłem w mojej AR33 dzisiaj. Nie działają światła awaryjne Kierunkowskazy są ok, ale awaryjne się nie włączają. Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok. I teraz powinienem sprawdzić przewody oraz wtyki i tutaj szybkie pytanie - czy kable od włącznika świateł są podpięte gdzieś pod sterownik na kolumnie kierowniczej? Bo nie wiem co rozkręcać czy wystarczy osłonę kolumny, czy raczej od góry od liczników trzeba się dostać.
    Alfa Romeo to rodzaj choroby, entuzjazm do czegoś co w podstawowej funkcji jest tylko środkiem transportu, to sposób na życie, szczególny rodzaj percepcji pojazdu wyposażonego w silnik

  7. #277
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    Rekord dnia w 33. Trasa Żyrardów - C.H. Janki i powrót plus miasto czyli jakieś 100km. Spalanie 8,5 l gazu. Wynik bardzo dobry, aczkolwiek jazda zgodne z przepisami z nie wielką ilością szaleństw. Koła 7/15', opony 195 a pogoda deszczowa. Trochę stania na światłach, trochę zgrzytu przez pewnego pewnego kolesia w mesiu coupe cdi... a tak to głównie 80km/h bo co chwilę ograniczenie do 70km/h. Wynik jak najbardziej da się poprawić Zaskoczenie niezłe, bo normalnie to wychodzi jakieś ~300km ze zbiornika ~36l.
    Jazda chilloutowa, aktualne stan zawieszenia sprzyja temu

  8. #278
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scuderia Zobacz post
    I teraz powinienem sprawdzić przewody oraz wtyki i tutaj szybkie pytanie - czy kable od włącznika świateł są podpięte gdzieś pod sterownik na kolumnie kierowniczej? Bo nie wiem co rozkręcać czy wystarczy osłonę kolumny, czy raczej od góry od liczników trzeba się dostać.
    Idą do przekaźnika/przerywacza, który jest przykręcony śrubką do tej dolnej osłony kolumny kierowniczej, po prawej stronie

    PS. Nie wiem co na to moderator ale imho takie tematy koniecznie w osobnych wątkach, ładnie zatytuowane! To ukłon w stronę tych co być może kiedyś będa mieli podobny problem i będą korzystać z wyszukiwarki


    Cytat Napisał DaniioDTB Zobacz post
    Rekord dnia w 33. Trasa Żyrardów - C.H. Janki i powrót plus miasto czyli jakieś 100km. Spalanie 8,5 l gazu. Wynik bardzo dobry, aczkolwiek jazda zgodne z przepisami z nie wielką ilością szaleństw. Koła 7/15', opony 195 a pogoda deszczowa. Trochę stania na światłach, trochę zgrzytu przez pewnego pewnego kolesia w mesiu coupe cdi... a tak to głównie 80km/h bo co chwilę ograniczenie do 70km/h. Wynik jak najbardziej da się poprawić Zaskoczenie niezłe, bo normalnie to wychodzi jakieś ~300km ze zbiornika ~36l.
    Czekaj no.. czyli normalnie wychodzi Ci tyle co u mnie? A teraz o 1/3 mniej wyszło? Wykluczasz błędy w pomiarach? Ja dojeżdżam właśnie końcówkę butli, a tankowałem wczoraj i od wczorajszej ślizgawki jakoś latam koło 100km/h także będzie można zaktualizować spalanie mojej 33..

  9. #279
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    Czekaj no.. czyli normalnie wychodzi Ci tyle co u mnie? A teraz o 1/3 mniej wyszło? Wykluczasz błędy w pomiarach? Ja dojeżdżam właśnie końcówkę butli, a tankowałem wczoraj i od wczorajszej ślizgawki jakoś latam koło 100km/h także będzie można zaktualizować spalanie mojej 33..
    Trudno ocenić mi na ile ten pomiar jest dokładny. Wpierw zatankowałem butlę do pełna, później wykonałem wyżej wymienioną trasę, a na końcu dopełniłem butlę na tej samej stacji co wcześniej, nalewał ten sam gość co wcześniej i tankowanie odbyło się dokładnie przy tym samym dystrybutorze. Także można to chyba przyjąć za w miarę realny wynik.
    Ale nie sądzę by kolejne 100km udało się pokonać poniżej 10l. Tata przejmie stery w tygodniu na trasie do Grodziska, dojdzie jeszcze trochę więcej jazdy miejskiej to wynik na 100 procent pójdzie w górę.

  10. #280
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Aa to ja z takimi pomiarami jestem ostrożny, szczególnie jeśli jednorazowo i na krótkiej trasie. Najpewniejsza metoda wg. mnie to wyjeżdżenie LPG do zera (u mnie - do momentu gdy nie da się kręcić silnika szybciej niż te 2000obr) i potem ilość zatankowanego paliwa dzielę przez dystans jaki na nim przejadę.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory