Strona 74 z 226 PierwszyPierwszy ... 24646566676869707172737475767778798081828384124174 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 2255

Temat: Rozmowy o AR 33/164 - mini Shoutbox

  1. #731
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    sprzedal ja kolega na forum za mniejsza czesc tej kwoty teraz nowy wlasciciel szuka jelenia...
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  2. #732
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    no tak to wiem. Tylko poza ceną, czy coś z tym autkiem jest nie halo ?

  3. #733
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Uachol
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Końskie, świętokrzyskie
    Auto
    była 1988 Alfa 33 1.7 8v QV, potem 1997 Alfa 156 2.5 V6 24V, jest 2003 Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    48

    Domyślnie

    wydaje mi się, że nie. Tu masz link do tematu: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...moja_33ka.html
    Jak widać, sprzedający to prawdziwy fan motoryzacji i zapalony Alfaholik, jak i również wielki wizjoner. Warto by było ją kupić i uratować przed innym handlarzem, nie mówiąc już o zawieszeniu które z pewnością ucierpi jeśli ten pan z avatara nadal będzie nią jeździł

  4. #734
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    Cytat Napisał Uachol Zobacz post
    nie mówiąc już o zawieszeniu które z pewnością ucierpi jeśli ten pan z avatara nadal będzie nią jeździł
    haha a 33 ma ostre przychyły, może zauważył że auto cały czas jest pod kątem jak jedzie?
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  5. #735
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Uachol
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Końskie, świętokrzyskie
    Auto
    była 1988 Alfa 33 1.7 8v QV, potem 1997 Alfa 156 2.5 V6 24V, jest 2003 Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    48

    Domyślnie

    kurczę, nie widać tu za wiele, ale jak się przyjrzycie fotkom mojej alfy o tu http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...lio_verde.html
    to można zobaczyć, że jest przechylona na prawo, bo poprzedni właściciel zamontował na prawym kole sportową sprężynę, a na lewym zwykłą, zapomniałem się pochwalić Może napiszę do niego i się zamienimy?

  6. #736
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    jak się dogadam to przygarnę ją

  7. #737
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stefan116 Zobacz post
    Koleś pisze że : 'Do autka posiadam tylko mały BRIEF'. Ponoć w takiej sytuacji w grę wchodzi rejestracja tylko na żółte blachy albo typowy torowy potwór bez prawa do poruszania się po ruchu ulicznym
    Nie ponoc tylko na pewno.... Z malym briefem autko jest nie do zarejestrowania w kraju, ale na czesci sie nadaje..... Wlasnie mysle czy nie podjac powaznych negocjacji celem urealnienia ceny i nabycia jako dawcy. Jak by mial Recaro to bym sie nie zastanawial )
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  8. #738
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał punkt Zobacz post
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-33-piek...C23228352.html <-- może wiecie czemu nie może się sprzedać ? Wygląda na naprawdę świetny stan (widziałem fotki progów i podłogi), co prawda słabo z wyposażeniem... macie jakieś zdanie ? Czy cena odstrasza czy coś z tym autkiem jest nie tak (o ile wiecie)

    Wracając do pytania.. Pomijam forumową historie tego auta, bo tej nawet nie znałem. Tak realnie - kto miałby kupić ten egzemplarz?
    33 rynkowo stoi cieniutko i nie bez powodu. Wprawdzie tu na forum można się wiele dobrego o niej dowiedzieć i czytając ma się wrażenie że każdy wręcz pożąda 33ki ale to czyste spekulacje nie poparte konkretnymi chęciami. Coś może w podobie do transakcji finansowych na świecie, gdzie każdy dużo gada, ceny rosną a gdy przychodzi co do czego to się okazuje że były przeszacowane, bańka pęka.
    Prawda jest taka, że 33 powoli staje się starym i problematycznym(dostępność i ceny niektórych części) samochodem, co przyćmiewa większość jej zalet jako auta codziennego użytku. Z kolei a jako samochód_hobby ma troszkę za mało siły przebicia, albo można by powiedzieć, że za słabo się "promuje", jest bardzo niepozorna. Czyli aby docenić jej zalety trzeba naprawdę tego auta poużywać. Nawet ja, jako właściciel, często się na tym łapię, że nie potrafię jednym tchem wymienić co w tym samochodzie jest takiego fajnego tak by rozmówcy szczena opadła na ziemię. Dopiero za jakiś czas wszystko mi się przypomina po kolei. W kontekście samochodu dla przyjemności znacznie bardziej spektakularna jest 75 - wzbudza większy respekt, i na drodze, i w rozmowach, i w internecie, więc po co komu 33ka w podstawowej wersji za pieniądze, przy których można już myśleć o 75? Choć gdyby to miała być 1.7 16V i stan faktyczny zgodny by był z tym co jest w opisie to założę się, że długo by miejsca nie zagrzała w ogłoszeniach ale żeby z niej zrobić 16V to potrzeba jeszcze sporo pracy i pieniędzy - pewnie niewiele mniej niż wartość 75tki w niezłym stanie.

  9. #739
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Heja,
    dzisiaj w takim maly sklepiku z czesciami do wloszczyzny w mojej dzielnicy przylukalem ze gosc ma na polce nową lampę do 164-ki, poliftową soczewkę. Lewa (strona kierowcy). Pytalem skad ma i okazalo sie ze dawno temu ktos zamowil i nie odebral :-) Chce sie tego pozbyc i to nawet tanio, z tego co powiedzial odda za 150. Lampa jest nowa, ogladalem, z oslona gumowa na gore lampy, bez silniczka regulacji, ale latwo mozna przelozyc ze starej. Jak ktos zainteresowany niech da znac, to mu kupie :-).
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  10. #740
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Uachol
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Końskie, świętokrzyskie
    Auto
    była 1988 Alfa 33 1.7 8v QV, potem 1997 Alfa 156 2.5 V6 24V, jest 2003 Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    Wracając do pytania.. Pomijam forumową historie tego auta, bo tej nawet nie znałem. Tak realnie - kto miałby kupić ten egzemplarz?
    33 rynkowo stoi cieniutko i nie bez powodu. Wprawdzie tu na forum można się wiele dobrego o niej dowiedzieć i czytając ma się wrażenie że każdy wręcz pożąda 33ki ale to czyste spekulacje nie poparte konkretnymi chęciami. Coś może w podobie do transakcji finansowych na świecie, gdzie każdy dużo gada, ceny rosną a gdy przychodzi co do czego to się okazuje że były przeszacowane, bańka pęka.
    Prawda jest taka, że 33 powoli staje się starym i problematycznym(dostępność i ceny niektórych części) samochodem, co przyćmiewa większość jej zalet jako auta codziennego użytku. Z kolei a jako samochód_hobby ma troszkę za mało siły przebicia, albo można by powiedzieć, że za słabo się "promuje", jest bardzo niepozorna. Czyli aby docenić jej zalety trzeba naprawdę tego auta poużywać. Nawet ja, jako właściciel, często się na tym łapię, że nie potrafię jednym tchem wymienić co w tym samochodzie jest takiego fajnego tak by rozmówcy szczena opadła na ziemię. Dopiero za jakiś czas wszystko mi się przypomina po kolei. W kontekście samochodu dla przyjemności znacznie bardziej spektakularna jest 75 - wzbudza większy respekt, i na drodze, i w rozmowach, i w internecie, więc po co komu 33ka w podstawowej wersji za pieniądze, przy których można już myśleć o 75? Choć gdyby to miała być 1.7 16V i stan faktyczny zgodny by był z tym co jest w opisie to założę się, że długo by miejsca nie zagrzała w ogłoszeniach ale żeby z niej zrobić 16V to potrzeba jeszcze sporo pracy i pieniędzy - pewnie niewiele mniej niż wartość 75tki w niezłym stanie.
    Przyznaję, poza stylistyką, osiągami i brzmieniem w tym aucie nie ma naprawdę NIC fajnego
    Wiesz, to kwestia podejścia, ja zawsze kupowałem stare auta, bo wiedziałem, że jak je zrobię raz, a porządnie, to posłużą dłużej niż te nowe plastikowe trumny. Ludzie boją się kupować klasyki do codziennego użytku, bo uważają, że auto ma być gotowe do jazdy od razu po kupnie, a wiadomo, że w wypadku starych aut to się właściwie nie zdarza. Tyle, że ja osobiście wolę włożyć w stary samochód 2 tysiące z hakiem zaraz po kupnie a potem mieć spokój, niż wywalić nie wiadomo ile na nowe auto i płacić chorą kasę za głupią podpinkę pod komputer przy byle okazji albo płakać nad spalonym kabelkiem, który unieruchomił cały samochód. W takiej sytuacji ceny części mają niewielkie znaczenie, zresztą nie są one aż tak wysokie. Krótko mówiąc, nie lubię, jak w samochodzie jest dużo rzeczy, które mogą się popsuć. No ale większości zależy niestety na PRESTIŻU, a to słowo w naszym zwichrowanym kraju oznacza VW Passat B5 Co do "niepozorności" - moim zdaniem golf czy audi 80 (kolejne symbole prestiżu) są o wiele bardziej niepozorne, no ale niestety "polacka" mentalność robi swoje...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory