Strona 15 z 17 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 170

Temat: Kapitalka silnika 3.0 V6 24v- ALFA ROMEO 164 Q4

  1. #141
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar misieq_91
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV 24v
    Postów
    127

    Domyślnie

    na szczęście tak Fotele elektryczne działają, spryskiwacze działają, podgrzewanie lusterek i foteli działają, (pamięci nie sprawdzałem), blacha ok, bez dziur ( jest jeden purchel na tylnym nadkolu i z tyłu na klapie), podłoga jak nowa, ale żeby nie było tak pięknie, to jest nieszczelność w układzie klimatyzacji (sprężarka działa) i mam nawiew tylko na szybę, ale koledzy mówili, że to wina jakiejś klapy. I pompa wspomagania leje.
    Zastanawiam się nad sprzedażą w takim stanie jakim jest, ale strasznie mi jej szkoda, bo się nie nacieszyłem. Z kolei jak ją zrobię to będzie miała dożywocie. Bo już mnie to wkurza. Co zarobie, to idzie kasa pod maskę. Remont mnie wyniesie ok 9...

  2. #142
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie

    Cytat Napisał NOE Zobacz post
    Na filmie widać dokładnie że przy 5700 obr/min ciśnienie wynosi poniżej 3 bar(powinien mieć 3,9-5,8bar) to oznacza jedno silnik nadaje się do kapitalki i to od dawna.Jazda z takim ciśnieniem to dobijanie trupa.
    ja bym sie tym nie sugerowal , bo moze czujnik do dupy.. ja u siebie 3 mialem i 1 byl dobryal ale do czasu ... bo jak mialem okazje na chwile przelozyc to okazalo si eze czujnik zaniza ... bo nowy pokazywal dobre cisnienie ... a juz mi silnik na straty spisywali

    ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

    Cytat Napisał misieq_91 Zobacz post
    to raczej nie moja, coś słabo się zbiera...

    ---------- Post added at 00:03 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

    to raczej nie moja, coś słabo się zbiera... 

    ---------- Post added at 00:04 ---------- Previous post was at 00:03 ----------

    coś słabo się zbiera.. to `raczej nie moja
    a wlasnie ze twoja ... on tu przez miasto tak jechal ..mam jego inne filmy i tam dopiero jedzie ... ale to juz przeszlosc... alfe dobil tak i tak .. i bez filtra i na koniec te motodokory...

    ---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

    Cytat Napisał misieq_91 Zobacz post
    na szczęście tak Fotele elektryczne działają, spryskiwacze działają, podgrzewanie lusterek i foteli działają, (pamięci nie sprawdzałem), blacha ok, bez dziur ( jest jeden purchel na tylnym nadkolu i z tyłu na klapie), podłoga jak nowa, ale żeby nie było tak pięknie, to jest nieszczelność w układzie klimatyzacji (sprężarka działa) i mam nawiew tylko na szybę, ale koledzy mówili, że to wina jakiejś klapy. I pompa wspomagania leje.
    Zastanawiam się nad sprzedażą w takim stanie jakim jest, ale strasznie mi jej szkoda, bo się nie nacieszyłem. Z kolei jak ją zrobię to będzie miała dożywocie. Bo już mnie to wkurza. Co zarobie, to idzie kasa pod maskę. Remont mnie wyniesie ok 9...
    pompa wspomagania.. ( dal sie naciagnac) bo kupil uzywke i do tego jeszcze gorsza niz mial... z klima podobna sytuacja ...
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  3. #143
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    810

    Domyślnie

    Cytat Napisał misieq_91 Zobacz post
    na szczęście tak Fotele elektryczne działają, spryskiwacze działają, podgrzewanie lusterek i foteli działają, (pamięci nie sprawdzałem), blacha ok, bez dziur ( jest jeden purchel na tylnym nadkolu i z tyłu na klapie), podłoga jak nowa, ale żeby nie było tak pięknie, to jest nieszczelność w układzie klimatyzacji (sprężarka działa) i mam nawiew tylko na szybę, ale koledzy mówili, że to wina jakiejś klapy. I pompa wspomagania leje.
    Zastanawiam się nad sprzedażą w takim stanie jakim jest, ale strasznie mi jej szkoda, bo się nie nacieszyłem. Z kolei jak ją zrobię to będzie miała dożywocie. Bo już mnie to wkurza. Co zarobie, to idzie kasa pod maskę. Remont mnie wyniesie ok 9...
    No dobra..... a ile byś chciał za nią w takim stanie jak jest ?
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  4. #144
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 Super 3,0 V6 24v
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dyny164 Zobacz post
    ja bym sie tym nie sugerowal , bo moze czujnik do dupy.. ja u siebie 3 mialem i 1 byl dobryal ale do czasu ... bo jak mialem okazje na chwile przelozyc to okazalo si eze czujnik zaniza ... bo nowy pokazywal dobre cisnienie ... a juz mi silnik na straty spisywali
    Po postach od następnego właściciela( starte panewki, zużyte pierścienie) jestem pewien że wskaźnik pokazuje prawdę.Auto zostało zajeżdżone.

    ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

    a wlasnie ze twoja ... on tu przez miasto tak jechal ..mam jego inne filmy i tam dopiero jedzie ... ale to juz przeszlosc... alfe dobil tak i tak .. i bez filtra i na koniec te motodokory...

    ---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

    pompa wspomagania.. ( dal sie naciagnac) bo kupil uzywke i do tego jeszcze gorsza niz mial... z klima podobna sytuacja ...
    Po postach od następnego właściciela( starte panewki, zużyte pierścienie) jestem pewien że wskaźnik pokazuje prawdę.Auto zostało zajeżdżone.
    Ostatnio edytowane przez NOE ; 08-11-2011 o 01:45

  5. #145
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pawel9116
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    WOT
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 jtd 110 hp 2001 r.
    Postów
    207

    Domyślnie

    Ten cały motodoctor to jest jeden wielki syf. Zaczęły mi po tym stukać zawory w 155. A misieq'a 164 chodziła b. fajnie. Miałem okazje się nią przejechać na prostej przy Cargo. Szkoda że tak krótko jeździła.

  6. #146
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel9116 Zobacz post
    Ten cały motodoctor to jest jeden wielki syf...
    To już chyba wiadomo od dawna
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #147
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel9116 Zobacz post
    Ten cały motodoctor to jest jeden wielki syf. Zaczęły mi po tym stukać zawory w 155. A misieq'a 164 chodziła b. fajnie. Miałem okazje się nią przejechać na prostej przy Cargo. Szkoda że tak krótko jeździła.
    To ustrojstwo leje się tylko przed sprzedażą auta... nalać i czekać aż znajdzie się klient i najlepiej żeby sam dojechał odpalił i pojechał... Jak by to miało pomagać to nikt nie robił by kalitapek.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  8. #148
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar misieq_91
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV 24v
    Postów
    127

    Domyślnie

    jeżeli będę ją sprzedawał teraz, to będę cenił na 7-8 bez gratów, a z nowym wałem, panewkami, uszczelkami i to co już kupiłem, kwestia dogadania. Czekam na pierścienie teraz...

  9. #149
    Użytkownik Romeo Avatar Xofer
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Mikorzyn
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta
    Postów
    1,177

    Domyślnie

    Panowie a pytaie takie czy TB 2.0 powinno mieć takie same wskazania ciśnienia jak 3.0 czy może być niższe/wyższe.

  10. #150
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Xofer Zobacz post
    Panowie a pytaie takie czy TB 2.0 powinno mieć takie same wskazania ciśnienia jak 3.0 czy może być niższe/wyższe.
    Uturbione silniki powinny mieć mniejsze.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. Kapitalka na trawniku.
    Utworzone przez 156jts w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 13:12
  2. Swap silnika alfa romeo 156
    Utworzone przez mati515 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-02-2014, 20:48
  3. [156] swap, 2.5 > 3.0, czy kapitalka
    Utworzone przez qualin w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-10-2008, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory