Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18
  1. #11
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    najlepsza metoda jest podjechac nateser zawieszenia i bedziesz miał wykres procentowy na każde koło i zrób to w 2 pozycjach- AUTO i SPORT
    bedziesz wiedział dokładnie który amor i to w jakim stopniu jest wywlony
    a jest 6 czujnuków do sterowania zaw. el.
    czujnik przyspieszenia czujnik kata i predkosci obrotu kierownicy, czunik hamowania,czujnik predkosciomierza, czujnik kata otwarcia przepustnicy,czujnik przekładni sygnalizuje 1 i 2 bieg! :cry:


    › Więcej...: Zawieszenie 164 Q4

  2. #12

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    164 Q4
    Postów
    207

    Domyślnie

    Musze posprawdzać te przekażniki a na teście amortyzatorów byłem i wszystkie mają powyżej 90% siły tłumienia. Dzięki za odpowieź

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Nowy Dwór
    Auto
    ar 166 v6 turbo ar 164 v6 turbo ar 159 1.9 jtd ar brera 2.2 jts
    Postów
    46

    Domyślnie zawieszenie

    Witam, muszę przyznać, że słabo szukacie zamienników do Waszych belli. Zawieszenie w 164 jest takie same jak w Lanci Thema, Fiacie Croma i Saabie 9000. Sam przerabiałem ten temat wielokrotnie. I tak tulejka przednia wahacza tylnego (duża) ma nr zamiennika FT18058 (sieć sklepów Euro Moto Fan), MA-155511 - CENA OK. 12,-, tylna (mała) FT18059, OR82315794, MA-6444 - CENA OK. 8,- (MA - firma MALO, producent elementów gumowych zawieszeń).
    I jeszcze jedna uwaga, jak kupujecie części do 164, pytajcie o części do Cromy. 80% części (podwozia) jest tańsza do Fiata. Sprawdzone.

  5. #15
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,622

    Domyślnie Re: zawieszenie

    Cytat Napisał Czarny
    Witam, muszę przyznać, że słabo szukacie zamienników do Waszych belli. Zawieszenie w 164 jest takie same jak w Lanci Thema, Fiacie Croma i Saabie 9000. Sam przerabiałem ten temat wielokrotnie. I tak tulejka przednia wahacza tylnego (duża) ma nr zamiennika FT18058 (sieć sklepów Euro Moto Fan), MA-155511 - CENA OK. 12,-, tylna (mała) FT18059, OR82315794, MA-6444 - CENA OK. 8,- (MA - firma MALO, producent elementów gumowych zawieszeń).
    I jeszcze jedna uwaga, jak kupujecie części do 164, pytajcie o części do Cromy. 80% części (podwozia) jest tańsza do Fiata. Sprawdzone.
    Pisałem o tym w "mocne serducho"
    ale w Q4 tylne zawieszenie jest inne niż w pozostałej trójce - to tak na marginesie!

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    164 Q4
    Postów
    207

    Domyślnie

    W sprawie bujania mojego auto o którym pisałem wcześniej zauważyłem że miałem przerwany kabel od przedniego amortyzatora polutowałem go ale nic się nie zmieniło i zastanawiam sie czy nie trzeba by podłączyć auto do komputera i zresetować system. Jeśli tak to gdzie znajduje sie złącze diagnostyczne? I kolejne pytanie jak dostać się do przekaźników ukrytych za zegarami? Gdyż mam problem z kontrolką ładowania i przypuszczam że tak jak w poprzednich wypadkach poprostu są zaśniedziałe kocówki przekaźników. Miałem tak z światłami awaryjnymi otwierańiem bagaźnika i kontrolką sondy lambda.

  7. #17
    Joseph
    Gość

    Domyślnie

    zresetowac kompa mozesz poprzez odlaczenie akumulatorów w bagazniku,
    mósisz odlaczyc akumulator główny i pomocniczy.
    Pomocniczy to taka mala szkrzyneczka znajduje sie ona na lewym nadkolu
    w bagażniku pod wykladzina ale to tylko komp od silnika na zawieszenie chyba nie podziala
    zlacze diagnostyczne umieszczone jest w tunelu srodkowym za przyciskami nawiewu,
    radiem,popielniczka, aby sie tam dostac mosisz wyciagnac bok wykladziny od strony pasażera.
    Natomiast zeby dostac sie do przekazników pod zegarami trzeba je zdjac
    sróbki masz pod tymi dwoma wariatami i 2 od spodu widoczne po otwarciu bezpieczników
    Na drugim zdj widac co mósisz zdjac aby dostac sie do zlacza.

  8. #18

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zawieszenie tył
    Utworzone przez danjel0 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-01-2015, 19:26
  2. Zawieszenie od GTA w 1.9.JTD
    Utworzone przez Bryl@nt w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 21:41
  3. Zawieszenie tył
    Utworzone przez petro_m w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2011, 10:01
  4. Zawieszenie
    Utworzone przez grzesieks8 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-03-2011, 09:57
  5. Zawieszenie
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-03-2009, 19:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory