Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Dźwigienki popychaczy 1.9 JTDM, 8V, 120 KM ...

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    159 2,4 200 KM
    Postów
    397

    Domyślnie Dźwigienki popychaczy 1.9 JTDM, 8V, 120 KM ...

    ... czy ma "łamliwe" dźwigienki popychaczy w razie randki zaworów z tłokami?

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ten system jest w 16V.
    Ty masz 8V

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 2,4 jtd
    Postów
    43

    Domyślnie

    W tym silniku rozrząd jest kolizyjny tu nie ma hydraulicznych popychaczy tak jak w przypadku wersji 16v, luzy reguluje się płytkami. Lepiej w silnikach 8v nie zwlekać z wymianą paska rozrządu. Pozdrawiam Łukasz

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    ten system jest w 16V.
    Ty masz 8V
    I jest dokładnie tak samo...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    nie jest tak samo, 8 zaworówki nie mają hydraulicznych kasowników luzu reguluje się je płytkami na szklankach w 16V są dźwigienki zaworowe i hydro popychacze

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Oj, faktycznie wprowadziłem kolegę w błąd. Nie wiem jakim cudem doczytałem 126KM (937A4.000)
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Szklanki Popychaczy
    Utworzone przez m4tinez w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-09-2013, 17:50
  2. Dźwigienki zaworów - czy są różnice ?
    Utworzone przez @sdero w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-06-2011, 19:56
  3. [146] wymiana popychaczy
    Utworzone przez solaris2007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-11-2008, 19:30
  4. Wyciszacze popychaczy - hit?
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-04-2007, 21:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory