Mam mały kłopot, otóż problem polega na tym, że do 2800obr/min dzieje się .... nic szczególnegodopiero powyżej tej granicy auto wyrywa do przodu, po prostu jedzie jak zwykły punto II jtd i strzał od 2700. EGR sprawny, zaślepiony, grucha turbo pracuje, wymagane ciśnienie doładowania pokrywa się ze zmierzonym, wymagana masa powietrza jest o 100 niższa od zmierzonej czyli jeśli wymagana jest 380 to zmierzona około 490, jedna z drugą wzrasta wprost proporcjonalnie do obrotów zachowując ten sam stosunek. Niema żadnych błędów, przepustnica w dolocie również pracuje, jest to 2005 rok jtdm 16V 150 konny, bez dpf i klap wirowych. Proszę o jakieś podpowiedzi, czy może to być spowodowane stosunkiem mas powietrza? kupować nowy przepływomierz?
Może miał ktoś ten sam problem?
Dodam jeszcze że auto odkupiłem po wymianie rozrządu, czyli kupiłem już wymieniony, od samego początku jest taki mułowaty