Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Alfa Romeo 147 1.9 JTD

lizaela
    Gość

Domyślnie Alfa Romeo 147 1.9 JTD

Witam wszystkich!

Wreszcie udało mi się zdać prawo jazdy i zaczynam szukanie własnego autka. Chciałam coś pięknego, więc naturalnym wyborem jest Alfa Myślałam nad zakupem takiej:
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-1-9...C30731711.html
    Myślę że będzie dobra na początek (no chyba że macie inne zdanie), tylko nie znam się na autach i nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie. To znaczy wiem, że mam ją pooglądać czy nie ma śladów jakiś stłuczek, ale to wszystko. Czy na podstawie takiego ogłoszenia możecie powiedzieć czy warto?

Użytkownik Świeżak Avatar ganisz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 120 km 2008. r

Domyślnie

Podejrzanie niski przebieg jak na samochód sprowadzony z Niemiec. Najlepiej poproś kogoś z forum (z okolic Chełma) aby z Tobą pojechał go obejrzeć.

Sent from my iPod touch using Tapatalk - now Free
    Ostatnio edytowane przez ganisz ; 24-10-2013 o 12:28

Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte

Domyślnie

Cena prawie adekwatna do rocznika i przebiegu (jeszcze ze 2,5kpln brakuje).
    Jeżeli się nie znasz, to weź kogoś, kto się zna, a na początek przeczytaj o zakupach dokonywanych samodzielnie przez kobiety - są tu takie wątki.

Nie Chełmna, tylko Chełma.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

lizaela
    Gość

Domyślnie

Obejrzeć auto pojedzie ze mną ojciec, więc złomu raczej nie kupię

Auto

Domyślnie