Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: [145] Zerwany pasek od wspomagania i "przeskoczony"

  1. #1
    AdrianDG
    Gość

    Domyślnie [145] Zerwany pasek od wspomagania i "przeskoczony"

    Witam Wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum, jednakże bacznie obserwuję go od kilku miesięcy. Od razu przepraszam, że zakładam nowy temat, ale nie mogłem znaleźć takiego samego przypadku, jakim jest mój. Mam Alfę 145, 1.4 TS. Mój problem: tydzień temu zaobserwowałem, że coś jest nie tak z pompą od wspomagania... Ciężko kręciło się kierownicą,płyn był w zbiorniczku. Jechałem sobie, a tu nagle coś zaczęło brzęczeć. Otworzyłem maskę i zobaczyłem, że całe koło, które jest napędzane przez pasek klinowy wypadło. Wyłączyłem silnik. Musiałem jeszcze metr przejechać, aby usunąć się z wyjazdu. Samochód nagle mi zgasł. Pasek klinowy się całkowicie zerwałem. Z tego, co mój mechanik mi powiedział, to pasek klinowy podszedł po pasek rozrządu i przesunął rozrząd o 4 ząbki. Pompę już mam, jest założona, ale samochód nie chce odpalić... Co może się dziać ? Z góry dziękuje za informację

  2. #2
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie Re: Kłopot z Alfą 145. Proszę pilnie o radę.

    Cytat Napisał AdrianDG
    samochód nie chce odpalić... Co może się dziać ?
    nie chce odpalić bo:
    Cytat Napisał AdrianDG
    pasek rozrządu i przesunął rozrząd o 4 ząbki
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #3
    AdrianDG
    Gość

    Domyślnie

    To wiem, ale co w tym momencie może być grane ?

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Brak kompresji {zagięte zawory}

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    AdrianDG
    Gość

    Domyślnie

    A ewentualne koszty naprawy ? i Jeszcze jedno. Czy może to być też przestawiony zapłon ? Bo rozrząd wrócił do swojego pierwotnego stanu...

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    jak rozrząd przestawił się o 4 ząbki to mogło dojśc do kolizji w silniku tłoki zderzyły się z zaworami , najlepiej to podjedź do jakiegoś mechanika i opowiedz mu co się stało a on niech zdiagnozuje co jest
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  7. #7
    AdrianDG
    Gość

    Domyślnie

    Samochód jest u mechanika, ale chciałem też od Was się czegoś dowiedzieć... To może być problem z zapłonem ? Mechanik ma sprawdzić kompresję.

  8. #8
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał AdrianDG
    Samochód jest u mechanika, ale chciałem też od Was się czegoś dowiedzieć... To może być problem z zapłonem ? Mechanik ma sprawdzić kompresję.
    3 razy masz juz napisane ze prawdopodobienstwo kolizji tlokow z zaworami bylo wiecej niz duze a ty ciagle z tym zaplonem.po takim przestawieniu rozrzadu to pierwsze co zrobic to zdjac glowice.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #9
    AdrianDG
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie Samochód odebrany. Okazało się,że 4 zawory były skrzywione... Ale jest mały problem. Autko jest mułowate ;// Mechanik twierdzi,że trzeba jechać na komputer i przestawić zapłon. Co o tym sądzicie?

  10. #10
    lepper
    Gość

    Domyślnie

    Jak muł to przepływomierz prawdopodobnie powiedział pa pa

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 11:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory