Zobacz wyniki ankiety: Zadowoleni z silników AR

Głosujących
5. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    5 100.00%
  • Nie

    0 0%
  • Szału nie ma

    0 0%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Mokra misa oleju w 2.5 v6 ...

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Krzemień
    Auto
    Bella 156 2.5 v6 (LPG) od 23.11.13
    Postów
    35

    Domyślnie Mokra misa oleju w 2.5 v6 ...

    Witam dzisiaj usówałem ognisko rdzy w swojej belli na podłodze niewielkie i łatwo je naprawić więc na ten temat nie bd się rozpisywał.
    Mam większy problem z mokrą misą olejową niby obejrzałem i to chyba uszczelniacz wału ale pewności nie mam więc jeszcze popatrzę i tu nasuwa się moje pytanie jak wygląda wymiana takiego uszczelniacza w v6 ??alfa 156 2.5 v6 skrzynia 6 manualna

  2. #2
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Jeśli chodzi tobie o ten między skrzynią a silnikiem to jest gdzieś opis na forum jak to zrobić - w skrócie - to skrzynia do zrzucenia, sprzęgło, koło zamachowe.
    BTW - co do ankiety - powinna się tyczyć konkretnego silnika - z jednych pieje z zachwytu a na inne patrzeć nie mogę.
    Ostatnio edytowane przez cinas ; 04-12-2013 o 20:34

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Krzemień
    Auto
    Bella 156 2.5 v6 (LPG) od 23.11.13
    Postów
    35

    Domyślnie

    Aha no niestety ale gdzieś czytałem że trzeba częściowo wyciągać silnik nie wiem co to miało znaczyć ale trochę mnie to szokuje :/

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Skoro sciagasz skrzynie to po co ruszac silnik? aczkolwiek zastanawialbym sie czy nie predzej wyciagnac caly zestaw na zewnatrz bo moze byc szybciej i prosciej ;] Umyj miske dobrze i obserwuj skad sie leje.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    dlaczego założyliście że chodzi o tylny uszczelniacz, skoro kolega nie sprecyzował?

  6. #6
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Bo tak założyłem, że chodzi o ten. A ty mógłbyś założyć, że chodzi o przedni i powiedzieć co i jak, a nie pisać nic nie wnoszący post. Pozdrawiam

    wysłane z nokii 6310i
    Ostatnio edytowane przez cinas ; 05-12-2013 o 08:13

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    i z przednim i z tylnym jest dużo roboty więc wolałbym wiedzieć co mam opisywać...

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Krzemień
    Auto
    Bella 156 2.5 v6 (LPG) od 23.11.13
    Postów
    35

    Domyślnie

    Dobrze kolega mac!ek zaóważył a to mój błąd chodzi o uszczelniacz od strony skrzyni. Wydaje mi się że to z łączenia ale najpierw zdejmę misę i zasylikonuje żeby mieć pewność bo nie da rady dojrzeć skąd dokładnie jest wyciek

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    zrób dobre foto i wrzuć na forum.
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Wszystkie moje przypadki przecieku od strony kola zamachowego w v6 to przeciek podpory glownej walu korbowego.

Podobne wątki

  1. Turbina mokra od oleju i okolice vacum pompy
    Utworzone przez Przemekkk97 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-09-2015, 06:58
  2. Misa oleju
    Utworzone przez mirasek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-01-2013, 14:14
  3. Cieknąca misa olejowa 2.4 jtd
    Utworzone przez alli33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-02-2012, 20:03
  4. [146] Misa olejowa
    Utworzone przez Qros22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 20:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory