Jaka instalacja do wykarmienia Thesis 2.0 soft turbo będzie optymalna?
5 garów, 4 zawory na cylinder, mała dmuchawka, ~1750kg na pusto, 185CV.
Powoli przymierzam się do tego motoru i muszę wszystko sobie policzyć.
Jaka instalacja do wykarmienia Thesis 2.0 soft turbo będzie optymalna?
5 garów, 4 zawory na cylinder, mała dmuchawka, ~1750kg na pusto, 185CV.
Powoli przymierzam się do tego motoru i muszę wszystko sobie policzyć.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Sterownik LPGTech 326, reduktor KME Gold albo AC R01 czerwony - podstawa to dobrze zapiąć się w obieg cieczy żeby ciepełka na reduktor nie brakowało, wtryski Hana H2000 może stykowo pójdzie na zielonych ale raczej niebieskie, wielozawór butli Tomasetto EXTRA i FARO 13mm na zasilaniu z butli i będzie latać idealnie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Tak po cichu liczyłem na to, że napiszesz kilka słów ;-)
Dobrze zapiąć się w obieg cieczy, czyli?
Rozwiń proszę.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
To nie ma co po cichu liczyć tylko zaczepiać na PRIV
Popatrz jak tam jest zrealizowane chłodzenie oliwy, jeśli jest wymiennik ciecz/olej pod filtrem oleju to wpinaj się tam szeregowo z reduktorem w jego obwód cieczowy, to najwydajniejszy termicznie układ w silnikach turbo, dopięte tam przeważnie jest jeszcze chłodzenie cieczą turbiny.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Dobra, dzięki!
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ja w takim aucie nie szedł bym już na ustępstwa z wtryskami typu Hana czy Baraccudy , tylko wyjął bym zaskórniaki i kupił Keihiny
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Niestety, sam kupiłem Keihiny z czego 2 są na śmietnik, wyszło przy regeneracji że mają jakiś dziwny przepływ no ale cóż, dokupiłem dwa i trzeba jeździć aż coś padnie.
Grzesiekk , czyli móisz że Hana jest mniej awaryjna , z własnej autopsji nie wiem jak to jest , ale dużo siedzę na LPG-forum i gadam z tamtejszymi monterami polecanymi i jeszcze nigdy nie spotkałem się z twierdzeniem że hana jest lepsza niż Keihin
A czy ja napisałem że Hana jest lepsza gdzieś? Chodzi o trochę coś innego, zobacz cenę zakupu Keihina a np. Barracudy ALEX'a, niestety nowe Keihiny to nie to co kiedyś i powie Ci to każdy z branży LPG kto je od lat miał okazję używać, do tego trafia się gaz z takimi syfami że rozpuszcza elementy gumowe zderzaka tłoczka i jego uszczelnienia - tego nie obejmuje gwarancja żadnego producenta - trafisz taki syf wtryski śmietnik.
W swoich i rodziny autach które zmieniłem z kuchenki gazowe, mam wszędzie praktycznie tylko Barracudy, wolę je zdecydowanie od H2000, są szybsze, precyzyjniejsze - o ile kiedyś H2000 jak było z wtyczką NIPPON/DENSO było OK [takie mam od paru lat na 3.2 V6] to już te obecne z wtyczką SUPERSELA typu "VALTEK" są dużo gorsze zwłaszcza wersja H2000 AA czyli tzw "niebieska". Jako że mam w domu R6 i V8 BMW to mam podgląd w korekty indywidualne sterownika PB na każdy wtryskiwacz w czasie pracy i na BARRACUDAch mam korekty rzędu 1-1,6% pomiędzy cylindrami gdzie już nawet na PB są zdecydowanie wyższe, druga sprawa po 40tys km zero zmian tego parametru i wydajności wtryskiwaczy.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 22-01-2014 o 09:49
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts