Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Instalacja do 2.0T?

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Instalacja do 2.0T?

    Jaka instalacja do wykarmienia Thesis 2.0 soft turbo będzie optymalna?
    5 garów, 4 zawory na cylinder, mała dmuchawka, ~1750kg na pusto, 185CV.
    Powoli przymierzam się do tego motoru i muszę wszystko sobie policzyć.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sterownik LPGTech 326, reduktor KME Gold albo AC R01 czerwony - podstawa to dobrze zapiąć się w obieg cieczy żeby ciepełka na reduktor nie brakowało, wtryski Hana H2000 może stykowo pójdzie na zielonych ale raczej niebieskie, wielozawór butli Tomasetto EXTRA i FARO 13mm na zasilaniu z butli i będzie latać idealnie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Tak po cichu liczyłem na to, że napiszesz kilka słów ;-)
    Dobrze zapiąć się w obieg cieczy, czyli?
    Rozwiń proszę.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Tak po cichu liczyłem na to, że napiszesz kilka słów ;-)
    Dobrze zapiąć się w obieg cieczy, czyli?
    Rozwiń proszę.
    To nie ma co po cichu liczyć tylko zaczepiać na PRIV

    Popatrz jak tam jest zrealizowane chłodzenie oliwy, jeśli jest wymiennik ciecz/olej pod filtrem oleju to wpinaj się tam szeregowo z reduktorem w jego obwód cieczowy, to najwydajniejszy termicznie układ w silnikach turbo, dopięte tam przeważnie jest jeszcze chłodzenie cieczą turbiny.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Dobra, dzięki!
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Ja w takim aucie nie szedł bym już na ustępstwa z wtryskami typu Hana czy Baraccudy , tylko wyjął bym zaskórniaki i kupił Keihiny
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    Ja w takim aucie nie szedł bym już na ustępstwa z wtryskami typu Hana czy Baraccudy , tylko wyjął bym zaskórniaki i kupił Keihiny

    Tak i bezsensownie wydal pieniądze .... a potem płakał jak im gumowy "zderzak" tłoczka zacznie się od syfu w naszym gazie rozpuszczać i wtryski na śmietnik.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Niestety, sam kupiłem Keihiny z czego 2 są na śmietnik, wyszło przy regeneracji że mają jakiś dziwny przepływ no ale cóż, dokupiłem dwa i trzeba jeździć aż coś padnie.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Grzesiekk , czyli móisz że Hana jest mniej awaryjna , z własnej autopsji nie wiem jak to jest , ale dużo siedzę na LPG-forum i gadam z tamtejszymi monterami polecanymi i jeszcze nigdy nie spotkałem się z twierdzeniem że hana jest lepsza niż Keihin
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    Grzesiekk , czyli móisz że Hana jest mniej awaryjna , z własnej autopsji nie wiem jak to jest , ale dużo siedzę na LPG-forum i gadam z tamtejszymi monterami polecanymi i jeszcze nigdy nie spotkałem się z twierdzeniem że hana jest lepsza niż Keihin
    A czy ja napisałem że Hana jest lepsza gdzieś? Chodzi o trochę coś innego, zobacz cenę zakupu Keihina a np. Barracudy ALEX'a, niestety nowe Keihiny to nie to co kiedyś i powie Ci to każdy z branży LPG kto je od lat miał okazję używać, do tego trafia się gaz z takimi syfami że rozpuszcza elementy gumowe zderzaka tłoczka i jego uszczelnienia - tego nie obejmuje gwarancja żadnego producenta - trafisz taki syf wtryski śmietnik.

    W swoich i rodziny autach które zmieniłem z kuchenki gazowe, mam wszędzie praktycznie tylko Barracudy, wolę je zdecydowanie od H2000, są szybsze, precyzyjniejsze - o ile kiedyś H2000 jak było z wtyczką NIPPON/DENSO było OK [takie mam od paru lat na 3.2 V6] to już te obecne z wtyczką SUPERSELA typu "VALTEK" są dużo gorsze zwłaszcza wersja H2000 AA czyli tzw "niebieska". Jako że mam w domu R6 i V8 BMW to mam podgląd w korekty indywidualne sterownika PB na każdy wtryskiwacz w czasie pracy i na BARRACUDAch mam korekty rzędu 1-1,6% pomiędzy cylindrami gdzie już nawet na PB są zdecydowanie wyższe, druga sprawa po 40tys km zero zmian tego parametru i wydajności wtryskiwaczy.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 22-01-2014 o 09:49
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Instalacja ELM 327
    Utworzone przez lolecki w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-03-2014, 22:15
  2. Instalacja AG do 1.6 TS
    Utworzone przez agniecha w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2013, 07:17
  3. Instalacja LPG W AR 164 3.0 V6
    Utworzone przez Tytanowy w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 16:09
  4. Instalacja 1,4 TS
    Utworzone przez hobbit_666` w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 20:56
  5. Instalacja do 146
    Utworzone przez brute146 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 22:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory