Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Silnik 2,4 JTD 110KW

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamienna
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 110 KW 2003 r.
    Postów
    2

    Domyślnie Silnik 2,4 JTD 110KW

    Mam silnik zepsuty bo jeździłem bez oleju jak się okazało. Mechanik mówi że panewki poszły się jebać i tu zaczyna się moje pytanie, czy naprawiać silnik, czy go wymienić, jeżeli wymienić to co mogę odzyskać ze starego ? Z góry dziękuje za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Reloaded
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    Alfa 159 2,4
    Postów
    207

    Domyślnie

    remonty silnika w obecnych czasach raczej nie są opłacalne. poszukaj drugiego z małym, pewnym przebiegiem i git. A jak kupisz goły słupek to ze swojego nie odzyskasz nic, bo głowica pewnie też się nadaje na złom :p

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie

    Ze starego na pewno osprzęt. I miskę olejową koniecznie zatrzymaj(mała ilość na rynku i do tego bardzo drogie. Czasami 1/2 całego silnika, wiem z własnego doświadczenia)

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamienna
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 110 KW 2003 r.
    Postów
    2

    Domyślnie

    A oprócz miski co konkretnie ? Bo muszę się go pozbyć a na złom całego chyba się nie opłaca, to co Pomożecie ?
    Ostatnio edytowane przez skkornik ; 24-01-2014 o 12:33 Powód: Żadny

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie

    Większość sprzedawców sprzedaje gole silniki bez osprzętu, więc musisz sobie zostawić rozrusznik, alternator, turbinę( choć w twoim przypadku może ona być w opłakanym stanie ze względu na zatarcie silnika). Nie jestem pewien co do koła dwumasowego, ale jeżeli kupisz silnik z dwumasem to też warto zostawić( o ile jest w dobrym stanie, ale to już musisz twój mechanik ocenić). Cały napęd paska alternatora( jeżeli nie jest zużyty) a szczególnie napinacz paska( nowy napinacz okolo 350 zł). To moim zdaniem rzeczy warte zostawienia. Ale to tylko moje zdanie, niech sie wypowiedzą jeszcze bardzie doświadczeni alfoholicy
    Ostatnio edytowane przez raffan ; 25-01-2014 o 09:27

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    no i układ wtryskowy też bym wyjął

Podobne wątki

  1. [159] Seryjny Program 159 JTDm 1.9 16V 150 hp(110kw).
    Utworzone przez altexperte w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-11-2015, 22:34
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-04-2015, 08:16
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-09-2013, 17:39
  4. Kawałek silnika. Co to jest? AR 2.4 jtd 110kw
    Utworzone przez krzysiek592 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 23:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory