Wtyczka znajduje się po prawej stronie od skrzynki bezpiecznikow. Można powiedzieć ze wychodzi zza środkowej konsoli. Wszystko w aucie mi działa oprócz centralnego zamka z pilota. Z kluczyka centralny działa.
Wymęczone na klawiaturze dotykowej.
Wtyczka znajduje się po prawej stronie od skrzynki bezpiecznikow. Można powiedzieć ze wychodzi zza środkowej konsoli. Wszystko w aucie mi działa oprócz centralnego zamka z pilota. Z kluczyka centralny działa.
Wymęczone na klawiaturze dotykowej.
Widać że kostka oryginalna.
szukaj głębiej, musi być gdzieś do niej męska strona.
Nie musi być męskiej strony.Alfa jest pełna nie używanych wtyczek do podzespołów których nie ma na wyposażeniu,można powiedzieć że jest jedna instalacja.Na przykład w 1,9 jtd pod tylną kanapą po prawej stronie była pusta wtyczka,jak kupiłem ts-a okazało się że jest tam podłączona jakaś czarna puszka,a jej odłączenie powoduję miganie licznika kilometrów.
Znalazł bym najmniej 5 takich wolnych wtyczek w alfie.Zawsze się zastanawiałem nad użytecznym rozwiązaniem dla nich np.jako zasilanie 12v(gotowa wiązka)
nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że z tej wtyczki brane jest zasilanie między innymi do sterowania radiem w kierownicy. Zobacze jak zdąże to postaram się włożyć głowę pod deskę i looknąć czy jest wtyk u mnie
Luźne wtyczki są zazwyczaj zaslepione. Poza tym body był programowany w 2009 alfa rocznik 2001. Może ktoś tam czegoś nie podłączył jeśli np. Body był wymieniany...
Wymęczone na klawiaturze dotykowej.
Prawdopodobnie jest to coś od BOSE, Bluetooth, Navi, Telefon itp.
W JTD miałeś szyby elektryczne z tyłu, a w TS - nie
Pod tylną kanapą jest centralka tylnych elektrycznych szyb (mówi się na to moduł komfortu).
Odłączenie każdej centralki powoduje mruganie licznika (brak komunikacji z centralką która jest zapisana w BODY). Także podpięcie nowej (niezaprogramowanej w naszym BODY) centralki. A programuje się ją przez osiowanie PROXY (taki OT).