Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Alfa 155 prześwit

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie Alfa 155 prześwit

    Witam mam takie pytanko, jaką macie wysokość od środka koła do rantu błotnika ??
    Bo ja mam przód 33,5 cm a tył 30,5 cm. na 14 calowych felgach. Chce podnieśc zawieszenie z tyłu ale nie wiem jaką różnice ma seryjna alfa pomiędzy przodem a tyłem.

  2. #2
    Damian
    Gość

    Domyślnie

    Podnieść?? A moża spytać o cel takiego zabiegu? :roll:

  3. #3
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Jak podnosic to całośc, a podniesienie zawieszenia(całego) rozumiem. Jak ktoś nie rozumie to zapraszam do Wrocławia.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian
    Podnieść?? A moża spytać o cel takiego zabiegu? :roll:
    Obecnie posiadam rozpórkę eibacha i purpurowe ( półtwarde) sprężyny eibacha -35 mm dedykowane do seryjnych amorków, które są praktycznie nowe. Jednak ze ostatnio wymieniałem silnik z 2.0 na 1.8 oraz wyrzuciłem wszystko od klimy z pod maski ( było zepsute) to auto sie uniosło z przodu. Co do tyłu to mam benzynki do pełna oraz butle gazowa do tego sub oraz wzmacniacz, narzędzia itp., więc dupcia siedzi i wygląda to troszkę dziwnie. Moim celem jest podniesienie tyłu o 3 cm raczej, żeby wyglądało to proporcjonalnie.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Wrzuc fotki to ocenimy Zdaje mi sie, ze tyl auta nie powinien byc nizej od przodu, no jakze bedzie sie to prowadzic. Jeszcze zedytuje, kolego czemu wymieniles silnik na slabszy
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    wasyl silnik zmieniłem na słabszy dlatego ze mój juz był zajechany . Wybór padł na 1.8 dlatego ze zakupiłem cała 2-ga alfe z przebiegiem 109 tyś w niemczech w ksiązka itp.






  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Milano_155
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    DW
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6
    Postów
    278

    Domyślnie

    Zamiast podnosic tyl, obniz przod
    Il cuore ha sempre ragione.

    Senza cuore saremmo solo macchina...

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Milano_155
    Zamiast podnosic tyl, obniz przod
    Myślałem o tym jednak z tyłu czasami mam komplet pasazerów. Do tego czasami mam problem z przejechaniem przez przejazd kolejowy dlatego chce podniesc tył o jakies 3 cm gumami do usztywniania zawieszenia ( te co daje sie pomiędzy zwoje). Niechce zmieniac tylnich spręzyn bo te sie sprawuja lepiej niz seryjne a przodu raczej nie będe podcinał bo moga być później problemy i moge micha przywalic w coś

  9. #9
    maxw-ch
    Gość

    Domyślnie

    Witam ja równiez mam taki problem że mi siedzi tył. I kolege bardzo dobrze rozumiem że chce ja podniesc znam Wrocław a Wałbrzych lepszy nie jest raczej niekiedy i gorszy. Z tym że ja chce wymienic amortyzatory i sprężyny tylko nie wiem na jakie zeby mi sie samochodzik podniósł i to najlepiej wiecej niz 5 centymetrów gdyż jeżdże czasami z zapakowanym bagaznikiem. Zastanawiałem sie nad sprężynami utwardzanymi tylko nie wiem czy zdało by to egzamin. Co do kosztów nie wiecej niz 800 zł na kmplet sprężyn i amortyzatorów. Niestety z rękawa kasa mi nie leci. Jaką firme wybrać i jakie spreżyny wsadzić żeby sie podniosła dupa??

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Mi też w 155 siadł Tył i kupiłem nowe sprężyny KYBa i teraz jest OK za komplet do tyłu zapłaciłem około 400 zł i to była zwykła seria

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [159] prześwit
    Utworzone przez tommi_alfa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 20:55
  2. [GTV] Prześwit
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-01-2014, 19:15
  3. [MiTo] Prześwit MiTo?
    Utworzone przez mentos1990 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 11:14
  4. Alfa Romeo GT - prześwit??
    Utworzone przez psiezul w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 05-04-2008, 18:13
  5. [156] Prześwit
    Utworzone przez slow w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-03-2008, 19:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory