Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Zapieczone koło i mokra podłoga pod kierowcą

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Jędrzejów
    Auto
    Alfa 147 1.6TS 2004r
    Postów
    14

    Domyślnie Zapieczone koło i mokra podłoga pod kierowcą

    Witam,
    Panowie kiedyś prze sprzątaniu mojej Alfy zauważyłem że cała podłoga pod wycieraczką kierowcy jest mokra. Najechałem na kanał i nie widzę ządnych dziur ani rdzy, uszczelki przy drzwiach tez wyglądają w porządku. Miał może ktoś podobny problem? Wiecie skąd może dostawać się tam woda?

    Drugi problem mam z tylnym kołem, przed zimą wulkanizator miał problem z odkręceniem koła za pomocą klucza pneumatycznego! W końcu puściły śruby i myślałem że juz wszystko dobrze, wczoraj postanowiłem odkręcić to koło bo coś mi w nim chyba trze, przy małych prędkościach słysze taki szum, chciałem sprawdzić co to ale znowu nie okdręciłem koła. Przekręciłem dwa klucze Doradzcie Panowie co to może być

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Jak nie możesz odkręcić to wina tego pseudogumiarza, który dopie.dala pneumatem na maxa śruby. A jak po deszczu otwierasz drzwi to masz wodę na uszczelce na uszczelce na progu) drzwi? Czyściłeś podszybie, sprawdzałeś kanały czy są drożne, czy wyciągałeś gąbki przy zawiasach klapy?

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar micio
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Była:147 1.9 jtd 115km Jest: 159 SW 2.4 200KM
    Postów
    7

    Domyślnie

    Pod plastikowym nadkolem jest gumowa "zaślepka", u mnie to ona była winna mokrym dywanikom...

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Nowe śruby i smarowanie czymś gwintów mam ten problem w 166,
    auto u mnie nie widziało pneumata, dokręcane ręką i za każdym razem jest problem z odkręceniem. Założyłem nowe śruby, przesmarowałem gwinty miedzianym i jest okej
    147 powodów do zadowolenia

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pietek
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Katowice / Lubin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1999 1.6 TS 120KM Alfa Romeo 156 2002 2.0 JTS 166KM
    Postów
    242

    Domyślnie

    U mnie tez się sruby strasznie zapiekaja. Nie pomoglo czyszczenie gwintow, psikanie wd40, smarowanie. Nie dokręcam mocno a po jakims czasie sa niemożliwe do odkręcenia. Zainwestowalem w dobra faje (ta z zestawu z bagażnika pekla) i rure ponad metr dlugosci na przedluzke i takim zestawem nie ma problemu odkrecic sruby.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    Do odkręcenia to albo jakiś klucz teleskopowy albo zwykły dobrej jakości (ja mam yato) z przedłużką. Po wykręceniu warto przesmarować śruby smarem miedzianym.
    Co do tarcia to może łożyska wołają o wymianę? A może linka ręcznego się zapiekła i hamulec ręczny Ci trzyma?
    Co do mokrej podłogi to może nie masz gumowych dywaników na zimę/jesień i cały czas z mokrymi butami po welurowej wycieraczce chodzisz. Ona nasiąka, a później ta woda się utrzymuje.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Sprawdź dokładnie, czy to aby na pewno jest woda.
    Może cieknie nagrzewnica - no, ale wtedy ubywałoby płynu.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    Nowe śruby i smarowanie czymś gwintów mam ten problem w 166,
    auto u mnie nie widziało pneumata, dokręcane ręką i za każdym razem jest problem z odkręceniem. Założyłem nowe śruby, przesmarowałem gwinty miedzianym i jest okej
    Tylko pamiętaj, że smar miedziany tylko na stal, bo z gołym aluminium wchodzi w reakcję.
    "Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,
    najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."

    "Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."


  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Hmm a śruby i piasta nie SA stalowe ?

    Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka
    147 powodów do zadowolenia

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Są, ale można też piastę na styku z felgą lekko miedzianym przesmarować jeżeli wchodzą np. zimowe stalówki. Plus chodzi mi o to żeby uważać i niezapaprać miedzianym felgi aluminiowej przy wkładaniu śruby przez nią.
    "Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,
    najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."

    "Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."


Podobne wątki

  1. Podłoga bagażnika, wnęka na koło zapasowe
    Utworzone przez prozac w dziale GT
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 03-07-2015, 21:00
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-02-2015, 23:40
  3. Mokra podłoga
    Utworzone przez Sniegu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2015, 10:20
  4. Mokro pod dywanikiem za kierowcą
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 24-07-2014, 15:10
  5. zapieczone pierścienie? 2.0 TS
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 15:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory