Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: sprawdzenie logów 2.0ts

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie sprawdzenie logów 2.0ts

    DOBRY! Bardzo prosze o sprawdzenie logów czy wszystko z parametrami jest w porządku, mam wątpliwosci co do tego a niebardzo kminie o co kaman co do stanu sondy tp skacze uboga bogata i cos tam jeszcze, wszystko mierzone na wolnych obrotach, jak sobie cos przypomne to napisze




    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...02bdf2b39.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...80e78a812.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4e05970c8.html

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar seq
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    2.0TS 16V 143KM 181,8Nm1998r. LPG
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał szczurekkrk Zobacz post
    DOBRY! Bardzo prosze o sprawdzenie logów czy wszystko z parametrami jest w porządku, mam wątpliwosci co do tego a niebardzo kminie o co kaman co do stanu sondy tp skacze uboga bogata i cos tam jeszcze, wszystko mierzone na wolnych obrotach, jak sobie cos przypomne to napisze




    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...02bdf2b39.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...80e78a812.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4e05970c8.html

    Siema.
    Nie zrobiłeś logów tylko screeny i nie wiadomo czy sonda pracuje bo na jednej fotce napięcie jest 400mv i nie wiadomo czy i jak się to zmienia.
    Na szybko analizując to masz za ubogą dawkę paliwa na wolnych obrotach, świadczy o tym parametr TRA który jest duża za dużo na plusie. Im bliżej zera tym lepiej.
    Duże TRA to...i tu kilka cytatów:

    "- TRA, FRA duża wartośc dodatnia, zbyt uboga mieszanka, korekta dąży do tego aby wydłużyć czas wtrysku
    zbyt uboga mieszanka - przyczyny
    -- nieszczelnośc kolektora dolotowego
    -- nieszczelnośc na drodze przepływomierz a przepustnica
    -- za małe cisnienie paliwa
    -- uszkodzony wtryskiwacz, za mały przepływ paliwa
    -- zużyty lub uszkodzony czujnik tlenu. "

    A tu masz o lewym powietrzu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ki_sposob.html

    A nie masz przypadkiem założonej instalacji gazowej?

    Pozdr

  3. #3
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie

    postaram sie zrobic te logi. czysta benzyna. dziwne bo jakies 3 miesiace temu mialem wymienią sonde i takie jaja. -.- czy na to moze miec tez wplyw brudna przepustnica ? i jeszcze jak nagrac te log ;>
    Ostatnio edytowane przez szczurekkrk ; 07-05-2014 o 12:10

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar seq
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    2.0TS 16V 143KM 181,8Nm1998r. LPG
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał szczurekkrk Zobacz post
    postaram sie zrobic te logi. czysta benzyna. dziwne bo jakies 3 miesiace temu mialem wymienią sonde i takie jaja. -.- czy na to moze miec tez wplyw brudna przepustnica ? i jeszcze jak nagrac te log ;>
    A nie wywala Ci w programie żadnych błędów?

    Logi: zaznaczasz w programie kilka parametrów, np.
    -temperatura, napiecie przepływomierza, czas wtrysku, napiecie sondy i itegrator sondy
    Po tym przechodzisz na wykres i tam poniżej masz bodajże "start: - klikasz i rysują Ci się wykresy. Zawsze o zatrzymaniu Program zrzuci Ci logi do katalogu z programem, czyli pewnie: Program Files->FiatECUScan. Możesz też sam zapisać je we wskazanej lokalizacji.

    Zrób i wrzuć na forum to się oceni jak pracuje sonda.

    Sondę na oryginalną wymieniałeś?
    Brudna przepustnica nie wpływa na ubogą dawkę, bardziej na falowanie obrotów. Ja bym upatrywał problemu w lewym powietrzu - przejrzyj dokładnie dolot, wszystkie złączki i gumy czy nie są sparciałe, poprzecierane.

    A tak w ogóle to odczuwasz jakieś niedomagania ze strony belli? typu słabsza,faluje,przerywa,nie wkręca się itp.?

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Przepływa też coś nie bardzo ma wskazania, za mało powietrza, raczej jak kolega pisze dziura w dolocie za przepływką.

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie

    seq, powiem tak, na zimnym jak odpalę to dopóki nie przejadę sie kawałek żeby złapał temperaturę to szarpie powyżej 2tys, druga sprawa falowanie jak jest zimny i zrzucam z biegu to falowanko, jak włączę klimę i tez zrzucę z biegu np przy dojeżdżaniu do świateł, tez faluje mowie tu o falowaniu, ze spada do mniej więcej 500obrtoów skacze do jakiś 900 spada na 500 i normuje się... to mnie zastanawia -.- jutro będę ogarniaj temat z dolotem i przepustnica, druga sprawa, czym wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje bo rozumiem ze po czyszczeniu adaptacja obowiązkowa

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar seq
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    2.0TS 16V 143KM 181,8Nm1998r. LPG
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał szczurekkrk Zobacz post
    seq, powiem tak, na zimnym jak odpalę to dopóki nie przejadę sie kawałek żeby złapał temperaturę to szarpie powyżej 2tys, druga sprawa falowanie jak jest zimny i zrzucam z biegu to falowanko, jak włączę klimę i tez zrzucę z biegu np przy dojeżdżaniu do świateł, tez faluje mowie tu o falowaniu, ze spada do mniej więcej 500obrtoów skacze do jakiś 900 spada na 500 i normuje się... to mnie zastanawia -.- jutro będę ogarniaj temat z dolotem i przepustnica, druga sprawa, czym wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje bo rozumiem ze po czyszczeniu adaptacja obowiązkowa

    Falowanie obrotów to faktycznie temat rzeka na forum, ale na początku posprawdzaj to o czym pisaliśmy i wyczyść przepustnicę. Co do resetu parametrów możesz zrobić, nie zaszkodzi.
    To jak zrobisz reset po czyszczeniu to zrób te logi od razu po odpaleniu - nie dotykaj gazu zaznacz to co pisałem wcześniej, poczekaj z 10-15min i logi wrzuć na forum. Obczaimy kiedy wstaje sonda i jak pozostałe parametry się przedstawiają.

    A jak już nagrzejesz dobrze alfę(dla pewności zrób kilka kilometrów, żeby panewki nie zaczęły stukać:-D) to na postoju możesz zrobić test statyczny przepływomierza, tj.:
    -silnik rozgrzany, na biegu jałowym, odpalasz program, zaznaczasz(napięcie przepływomierza, przepływ powietrza, obroty)klikasz start wykresy. Na jałowym jak już wykres wystartował daje na maxa gaz do odcięcia(trzymasz z 2-3 sek odcinkę i odpuszczasz). Dla pewności możesz tak zrobić jeszcze raz. Zapisujesz logi i wrzuć. Tylko pamiętaj żeby gwałtownie wcisnąć gaz, bez leserki:-)

    Pozdr

Podobne wątki

  1. Prośba o sprawdzenie logów 2.4 JTD 10V CF3
    Utworzone przez Jeżyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2014, 19:03
  2. Prośba o sprawdzenie logów.
    Utworzone przez polniaczek1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-09-2013, 15:21
  3. Prośba o sprawdzenie logów 1.9 16v
    Utworzone przez czarek1982 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 13:24
  4. Prośba o sprawdzenie logów ;)
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 22:18
  5. Prośba o sprawdzenie logów.jtd 105
    Utworzone przez hagi w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 15:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory