Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Mapy lpg stag 300

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie Mapy lpg stag 300

    Witam

    Koledzy jakieś 3 miesiące temu ustawiałem gaz. Robione to było przez gazmena przy użyciu sondy AFR i korekt zakład bardzo polecany wydaje się, że super podejście do tematu. Tydzień temu podjechałem do nich aby zobaczyli czy wszystko ok po 3mcach. Podłączyli kompa i twierdzi, że jest super ale jedna sprawa mnie zaniepokoiła korekty benzyny i gazu mają dokłądnie ten sam kształt ale są odsunięte od siebie ok 5mm może 1 cm. Czy tak może być gazownik tłumaczył mi coś o warunkach zbierania mapy benki i lpg ale dla mnie to ciężko zrozumiała mowa Linia mnożnika była chyba prawie płaska na początku troszke wyżej. Czy te ustawienia moga być poprawne jak mowi gazmen czy szukać dziury dalej?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie

    Witam. Według instrukcji mapki powinny się pokrywać. Jeśli masz wrażenie że gazman niesolidnie podszedł do regulacji lpg to spróbuj zrobić to sam. Na początek poczytaj np. tu jest opisane zrozumiale:
    http://lpg-forum.pl/podstawy-montazu...pg-t32594.html
    Kup kabelek za 30 zł i działaj. Byłem w podobnej sytuacji. Niby warsztat z renomą, polecany przez znajomych. Wszystko ładnie zamontowane tyle że na strojenie instalacji trzeba poświęcić więcej niż 2 pit stopy pod ich warsztatem.
    Czytaj aż zrozumiesz. Na stronie STAGA tez jest instrukcja. Potem wrzuć mapki, pomożemy ci je dostroić.
    Ostatnio edytowane przez turek1601 ; 17-05-2014 o 11:22

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Kolego ale ja właśnie mam odczucie, że zrobili to bardzo dobrze. Strojenie trwało ok 3h z czego ok 2 h jezdzilismy z kompem sondą czytnikiem obd i ustawiali chłopaki. Kiedyś słyszałem, że te mapy się nie będa pokrywały do konca po jakimś czasie bo w róznych warunkach się zbierają. Inaczej jeżdzi się na bence a inaczej na gazie w innych temp itp.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Zadra66 - znasz zasadę - jak działa to nie ruszać?
    Na 100000% tamci znają sie lepiej niż ty wiec sam rozumiesz....
    A co do map - tak, mogą sie rozjechać.

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sprawa wygląda tak, mapa PB (czasy wtrysku przy pracy na PB) jeśli nie używasz PB na codzień zostają w sterowniku LPG z dnia strojenia, nie nadpisują się. Mapa LPG w czasie jazdy i zmiany warunków w jakich porusza się samochód nadpisuje się => efekt po pewnym czasie pomimo prawidłowej regulacji graficznie się rozjedzie to wszystko między sobą w sterowniku LPG.

    Jeśli silnik pracuje prawidłowo, ma dynamikę, nie ma problemów z porannym rozruchem, spala prawidłowe ilości paliwa nie dotykaj nic palcem tylko ciesz się jazdą.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Na mapki w Stagu patrzy się tylko podczas strojenia instalacji porównywanie mapek benzyny i Lpg ma sens tylko wtedy jak zostały zrobione w identycznych warunkach jazdy
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Zadra66 - znasz zasadę - jak działa to nie ruszać?
    Na 100000% tamci znają sie lepiej niż ty wiec sam rozumiesz....
    A co do map - tak, mogą sie rozjechać.
    Znam i musze się oduczyć szukania dziiury w całym



    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Sprawa wygląda tak, mapa PB (czasy wtrysku przy pracy na PB) jeśli nie używasz PB na codzień zostają w sterowniku LPG z dnia strojenia, nie nadpisują się. Mapa LPG w czasie jazdy i zmiany warunków w jakich porusza się samochód nadpisuje się => efekt po pewnym czasie pomimo prawidłowej regulacji graficznie się rozjedzie to wszystko między sobą w sterowniku LPG.
    Grzesiu dzieki za wyjasnienie coś w tym stylu usłyszalem od mojego gazmena teraz mi się to kupy trzyma

    Kabelek kupiłem ale nie ruszam bo instalka na gwarancji jeszcze 4 mce Już gazmen podłączył się po uzgodnieniu ze zakładem montującym, ja nie będe kombinował

    Dzieki za wyjaśnienia pozdrawiam

Podobne wątki

  1. 1,8 ts a stag 200
    Utworzone przez jancar1 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 19:25
  2. [156] Instalacja stag 300 is2
    Utworzone przez Tomekk w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 13:55
  3. STAG-300 ISA2 i JTS ??
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 16:27
  4. STAG-300 ISA2 i JTS ??
    Utworzone przez KornelPL w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 16:27
  5. Alfa 156 1.8 ts + stag 4 eco
    Utworzone przez Shavo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 16:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory