Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: co zrobic z alfa??

shadow20
    Gość

Exclamation co zrobic z alfa??

Witam jestem mlodym kierowca. Kupilem alfe 33 1.7 16v boxer 93 rocznik i niewiem co z tym teraz robic. Na poczatku bylo dobrze wszystko chociaz bylo widac sporo wad w karoserii i wogole.
    Teraz niewiem co zrobic, gdyż dostrzeglem ze alfunia musiala byc uderzona. Sa znaki na masce. Blacharz musial na odpicuj zrobic ale jeden rog tylko. Dwa reflektory były pekniete. Dostrzeglem ze dach z przodu z jednej strony jest bardziej wyciagniety do gory potem okazalo sie ze nie ma z tylu hamulcy. Po bokach na podwoziu jest cale powgniatane - oznaki czestego dzwigania na lewarku czyli napraw i jeszcze pare rzeczy.
    Teraz powoli cos zaczyna szwankowac w silniku. Wymienilem juz 2 reflektory z przodu, amortyzatory z tylu oraz oleje i wszystkie filtry i jeszcze tam pare rzeczy, a wiec niewiem czy ja sprzedac czy zostawic i robic dalej przy niej czy poprostu zezlomowac.
    Do naprawy są tylnie cylinderki bo szczeki wymienilem i przewody hamulcowe prowadzace na tyl mysle ze z przodu amortyzatory tez trzeba wymienic bo jak krece kierownica to stuka na sprezynach, kreci sie razem z ukladem kierowniczym i przeskakuje (sprezyna).
    Jak sie nie myle do wymiany beda pewne czesci z silnika jak i czujnik predkosciomieza(jak i czujnik odpowiedzialny za swiadlo biegu wstecznego nie dziala), poniewaz nie dziala ani km ani predkosc.
    Ogolnie trzeba bedzie jeszcze dolozyc. niewiem ile by to w sumie kosztowalo moze ktos sie orientuje i mi doradzi.
    W sobote wstawie fotki mojej Alfy wiec bedzie mozna zobaczyc i ocenic stan wizualny. Dodam jeszcze, ze podejzewam usterki z elektronika ponieaz nie dziala mi ogrzewanie tylniej szyby powod: niedostarczanie pradu do wtyczek przy szybie.
    Przez dach gdy pada dostaje sie woda podejrzewam nieszczelny szyberdach.