Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Zmiana średnicy rury ic-kolektor

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie Zmiana średnicy rury ic-kolektor

    Co sądzicie o możliwych ,,efektach ubocznych,, zmiany średnicy połączenia ic-kolektor ssący.Oryginał guma ma wew.57 mm a ja chcę zamontować stal ,67mm.Chcę bo takie mam kolanka i rurę , interesują mnie odpowiedzi poparte wiedzą techniczną i doświadczeniem a nie bleblanie co by było gdyby..... silnik 1.9 jtd 105km

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Większa rura - niższe ciśnienie = mocniejsze zużycie turbo.

    Zadymił diesel!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Ciśnienie będzie takie same.
    Masa powietrza będzie inna. Ale zaraz i tak masz restrykcję na przepustnicy.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    restrykcje na przepustnicy. ...czyli?

    Dodano po 3 minutes:

    i czemu miało by to mieć wpływ na trwałość przepustnicy

    turbiny nie przepustnicy oczywiście
    Ostatnio edytowane przez pitman ; 10-10-2014 o 13:35 Powód: Dodano
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Cytat Napisał pitman Zobacz post
    zmiany średnicy połączenia ic-kolektor ssący.Oryginał guma ma wew.57 mm a ja chcę zamontować stal ,67mm
    Pytanie tylko po co? Żeby więcej powietrza dostarczyć? Ku czemu?
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    zwykła pomyłka w pomiarach i zainwestowane pieniądze. ....dlatego pytam czy mogę tak kontynuować czy

    muszę kupując nowe o mniejszych wymiarach
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    czyli kolego mogę pozostać przy tych grubszych rurach czy koniecznie powinienem mniejsze

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Ciśnienie będzie takie same.
    Masa powietrza będzie inna. Ale zaraz i tak masz restrykcję na przepustnicy.
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Zrób sobie z nich wydech.
    To kwas tak?

    O tej restrykcji to jakbyś patrzył pod względem modyfikacji.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    nie to stalow

    tylko kolanka fi 70 trochę kosztują bo to nietypowy rozmiar
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Stal czarna !?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 21-06-2015, 18:48
  2. Wymiana rury intercooler kolektor 156 1.9 16v
    Utworzone przez astpablo w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 13:32
  3. Osłona rury egr-kolektor potrzebna??
    Utworzone przez R156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-06-2013, 18:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory