Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: ustawienie mechanizmu wycieraczek

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar GGA
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 164 TS SUPER
    Postów
    17

    Domyślnie ustawienie mechanizmu wycieraczek

    Witam
    Wymieniłem mechanizm wycieraczek, bo stary miał luz nie trzpieniu i nie dociskał ramienia. Wycieraczki działają ładnie poza jednym troche irytującym szczegółem.
    Mianowicie źle ustawiłem to cięgno na silniku, przez co ramie, po wyłączeniu wycieraczek przy ostanim takcie, wychyla sie do pionu, zniża się 2 cm, potem znowu pion i dopiero się składa. Podobnie jest jak składają się do maski, podnosi się niepotrzebnie o kilka mm po wyłączeniu.
    Poprawiałem to już kilka razy metodą prób i błędów ale nie mogę dosjsć do ideału. Czy jest jakiś mądry sposób na ustawienie tego cięgienka? nie widziałem żadnych znaków na mechaniźmie.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    A może ustaw osobno wycieraczkę na trzpieniu (gwincie)? W sensie, że po prostu odkręć i spróbuj ustawić ją niżej. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twój problem, ale miałem u siebie podobnie, że wycieraczka leżała zbyt wysoko.

  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar GGA
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 164 TS SUPER
    Postów
    17

    Domyślnie

    Problem tkwi w ustawieniu cięgna na silniku, bo to odkręcałem. Ustawineni ramion to rzecz drugorzędna. poczytałem wczoraj manual jakiś, co prawda nie ma tam instrukcji ale jest obrazek jak to ma wyglądać. Po kościółku i obiedzie popróbuje to poprzestawiać. może utrafie poprawne położenie.

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak jak wycieraczka ma odbicie zamiast stanąć w miejscu to problem tkwi w ustawieniu na osi silniczka wycieraczek

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar GGA
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 164 TS SUPER
    Postów
    17

    Domyślnie

    już nie odbija, ale mam wrażenie że za mało się wychyla bo tylko do idealnego pionu. Ale jest dużo lepiej bo nie robi takiego "odbicia" jak wcześniej.

    To cięgienko ustawiłem poziomo czyli równolegle do krawędzi szyby, w stronę pasażera.

Podobne wątki

  1. Montaż mechanizmu Q2
    Utworzone przez 2_D w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 15:26
  2. Pękła szyba po montażu mechanizmu wycieraczek
    Utworzone przez mariatchi w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 08:08
  3. [159] Jak dostać się do mechanizmu pasów?
    Utworzone przez murgal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-01-2014, 21:53
  4. Demontaż mechanizmu różnicowego V6
    Utworzone przez Krzychu25wroc w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-01-2012, 08:41
  5. Mechanizm wycieraczek + luz ramion wycieraczek
    Utworzone przez macin22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 21:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory