Witam,
Mam problem z aktywatorem w skrzyni Selespeed w Alfie 147 2.0 Benzynowej.
I tu pytanie, czy ktoś miał jakiś kontakt z tą firmą
http://itcars.manifo.com/
lub ewentualnie czy polecicie lepszą która się tym zajmie ?
Witam,
Mam problem z aktywatorem w skrzyni Selespeed w Alfie 147 2.0 Benzynowej.
I tu pytanie, czy ktoś miał jakiś kontakt z tą firmą
http://itcars.manifo.com/
lub ewentualnie czy polecicie lepszą która się tym zajmie ?
Witam jestem nowy na forum wiem ze tematow o tej skrzyni jest masa przegladalem dosyc sporo stron lecz nie mam konkretnie takiego przypadku jak moj (moze za malo szukalem) ale prosze mnie zrozumiec dzis mi auto padlo jest swieto i nie mam jak mechanika ogarnac..jestem zielony w tym temacie a jutro czeka mnie dluga droga do pracy..mianowic jesli mozesz mi choc troche najasnic co i gdzie moglo sie zepsuc to bede bardzo wdzieczny..zaczne od poczatku..kupilem alfe kilka miesiecy temu i na poczatku zdarzalo sie ze wyskakiwala 4 lub jej nie moglo znalezc i wbic (z 3 przelaczalo na 5) po dluzszej trasie ok 350km na 5 biegu co jakis czas migala kontrolka od skrzyni po dolaniu plynu do zbiorniczka nadal wystepowal ten sam problem aczkolwiek po przejechaniu kilkuset km ( w miedzy czasie kilka razy auto bylo na postoju) problem zniknal...biegi wchodzily normalnie w trybie city manualnie czy tez za pomoca lopatek na kierownicy..az do kilku dni wczesniej..najpierw podczas jazdy zawiesil sie bie nr 3 tz byl na wyswietlaczu ale po dodaniu gazu nic nie ruszalo tak jakby luz sie wlaczyl..nastepnie gdy sie zatrzymalem biegi zaczely wskakiwac ponownie..az do dzisiaj odjechalem od bloku kilka metrow na glowna droge i na skrzyzowaniu w trybie city bieg nr 3 nie zedukowal sie tylko zawiesil i nic nie moglem zrobic zgasilem auto zapalilem ponownie i juz tylko wyswietla sie N - luz..kilka prob palenia auta odlaczanie klep zamiana przekaznikow i nic dalej to samo popchalismy autko na parking pod blok i po dwoch godz wrocilem do alfy zastalem wielka plame oleju przy kole od strony kierowcy rozebralem nadkole i zobaczylem rurke jakby odpowietrznik z ktorej tak mniemam wyrzucilo plyn (kilka dni wczesniej dolewalem i chyba przedobrzylem) a co ciekawe slychac pompe podczas otwierania drzwi ico jakis czas jak probuje wbic jakikolwiek biek to tez ja slychac jak sobie dobija cisnienie przy czym wybierak tzn nie znam profesjonalnej nazwy tez slycha podczas prob zmiany biegow pracuje ale nie moze wbic biegu...sprawdzilem olej w skrzyni biegow i jest ok kontrolka od skrzyni pali sie po przekreceniu zaplonu i gasnie czyli niby tak jak powinno byc...ale biegi za nic w swiecie nie wchodza..mam miec ok 18 goscia z komputerem to wykluczymy elektronike ale co pozostaje do sprawdzenia z czesci mechanicznych..prosze podpowiedz cos jesli masz jakis pomysl gdzie zaczac szukac i jak sie do tego zbarac blagam o pomoc i z gory przepraszam za interpunkcje i pol. znaki czas mnie goni...pozdrawiam
Miałem podobne problemy. Wykonałem następujące rzeczy:
- Wymiana oleju w skrzyni
- Regeneracja aktywatora
- Wymiana kompletnego sprzęgła
Problem z głowy![]()
Robiłem u nich pompe i aktywator ( teraz z racji innego problemu w ASO mi aktywaotr dodatkowo sprawdzą) wszystko jak najbardziej okpolecam uczciwa i w razie jakichkolwiek pytań zawszę pomogą
a zna może ktoś na śląsku firmę która się też tym zajmuje ? (regeneracją lub naprawą aktywatora )
Zanim zaczniesz się bawić w regeneracje aktywatora zobacz czy nie masz za mało oleju w skrzyni, przeczyść dokładnie wszystkie wtyczki od aktywatora, sprawdz jakim stanie jest sprzęgło.
Tak? i w jakim stanie jest sprzęgło ? masz ustawione na 28-28,5?