Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Mito Quadrifolgio Verde chiptuning/ podwójny wydech

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 Quadrifoglio Verde, BMW E93, Mini Cooper D
    Postów
    13

    Domyślnie Mito Quadrifolgio Verde chiptuning/ podwójny wydech

    Witam,

    Mam krótkie pytanie, jedną z opcji którą rozważam, o ile zostanę z moim samochodem na dłużej jest lekkie dłubnięcie w kierunku poprawy osiągów i wyglądu.
    Pierwsza modyfikacja to podwójny wydech w kilku opcjach Magneti Marelli, Ragazzon ewentualnie customowy w mgmotorsport.
    Rozmawiając ze znanym tunerem dowiedziałem się że w multiairach wydech niestety nie przekłada się prawie w ogóle na wzrost mocy.
    Jedynie to oczywiście wygląd i dźwięk który już w serii uważam za interesujący.
    W kwestii chiptuningu przy rozsądnym programie możemy spodziewać się wzrostów w granicach do 190-195KM.
    Zastanawiam się czy skórka jest warta wyprawki, bo uważam że 170KM z 1368 cm3 to już dość sporo.
    Natomiast w obecnej dobie downsizingu seryjnie można już kupić 300KM z 2000 cm3 jak w przypadku Golfa 7R.
    Jestem ciekaw jakie rezerwy ma ten motor i czy warto pchać kasę w coś i tak jest już dość wyżyłowane.
    A może się mylę?
    Mito nie kupowałem z zamysłem dłubania i szukania dodatkowych koni, ale z drugiej strony kusi mnie zrobić z niego taką niepozorną, cichociemną strzałę w której objeżdzasz kolesi w dużo szybszych furach.
    Tutaj ciekawy projekt Mito zrobione na 218KM
    Jestem ciekaw o ile zmienia się seryjne 7,5s po takich modach.

    http://www.monzasport.com/alfa-romeo...ir-re-map-1026


  2. #2
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    bmw
    Postów
    5

    Domyślnie

    Witaj,

    Normalny program dla tego silnika jest 100% bezpieczny, w naszych modyfikacjach nie przekraczamy doładowania 1.55b (seria 1.45b). Spotkaliśmy się z takimi silnikami i dołożonym BOX'em które generowały prawie 210KM bez żadnych dodatkowych modyfikacji, ale przy doładowaniu prawie 1.9b czyli już mało bezpiecznie. Zrobiliśmy już sporo Multiair'ów na przestrzeni dwóch lat i z żadnym nie ma problemu.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    1.4 multiair to udana konstrukcja, więc na twoim miejscu bym się nie czaił. Wydech bym sobie darował, za duża kasa w stosunku do przyrostów. Odzwiedz cinsoft i będziesz w 100% zadowolony. Blisko 200 kucy w tak małym autku zrobi niesamowitą robotę. Zmieni Ci się charakterystyka, zakres użytecznych obrotów, zminimalizuje turbo dziura, elastyczność wyraźnie się porawi a spalanie powinno zostać na podobnym poziomie

Podobne wątki

  1. [MiTo] Mito Quadrifolgio Verde podwójny wydech/ chiptuning
    Utworzone przez vee w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 17-11-2020, 11:54
  2. Podwójny wydech
    Utworzone przez ardexter w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-12-2015, 11:26
  3. [MiTo] Alfa Romeo Mito Quadrifolgio Verde rozdząd, hamulce, oleje, skrzynia
    Utworzone przez vee w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-02-2015, 15:04
  4. [159] Jak brzmi podwójny wydech z 2.4 JTDm? Chcę zamontować podwójny do 1.9 JTDm
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-10-2010, 21:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory