Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Witam!!!

Użytkownik Embrion
    Auto
    Fiat Palio 1.6 16V

Domyślnie Witam!!!

Witam, wszystkich,
    Na forum trafiłem ponieważ dopiero zastanawiam się nad kupnem Alfy. Teraz jeżdżę Fiatem Palio którego kupiłem od ojca 5 lat temu ( w jego rękach od nowości). Niestety fiacina ulega coraz większej biodegradacji od spodu i czas na zmiany. Puki co mam mętlik w głowie ale głównie po głowie chodzi mi 159. Problem jest tylko z tym że nie wiem czy uda mi się dorwać ładną sztukę ( bo tylko takiej szukam) w dobrej kasie ( bo ta jest niestety ograniczona). Mam nadzieje że forum pomoże mi poznać ten samochód.

Użytkownik Embrion
    Auto
    Fiat Palio 1.6 16V

Domyślnie

Serce mnie boli ale zakup alfy chyba będę musiał odłożyć jeszcze na parę lat. Niestety samochody w moim zasięgu cenowym nie nadają się do niczego. Obecny samochód niestety ulega samo degradacji i trzeba go zmienić. Wychodzi na to że muszę kupić coś na 2-3 lata. Potem mam nadzieje że i ja dozbieram a i 159 w dobrym stanie potanieje. Choć jesze przez jakiś czas będę szukał "okazji" , takiej prawdziwej
    Ostatnio edytowane przez Thundercat ; 29-03-2015 o 23:22

Użytkownik Świeżak Avatar Backdoor
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V 160KM/357,5NM TuneUp

Domyślnie

powiem ci tak..tez szukałem okazji po "dobrej cenie" w "dobrym stanie".;] to nie jest tak ze poczekasz kilka miesięcy czy lat i dorwiesz dobrą sztukę tanio..owszem za kilka lat zapewne będą tańsze ale za razem bardziej wyeksploatowane czyli więcej połkną pieniędzy na doprowadzenie ich do stanu "dobrego".. ja kupiłem od osoby prywatnej w stanie wizualnie bardzo dobrym..z małymi pierdołami do zrobienia i to chyba najlepszy sposób..omijaj handlarzy chyba że masz kogoś pewnego. Kupiłem w miarę tanio patrząc na ogłoszenia w necie..dołożyłem do teraz 2 tysiące i nie narzekam. grunt to być cierpliwym i spokojnie do tego podejść..powodzenia w poszukiwaniach