pytanie dla bardziej doświadczonych w tym temacie ,czy da się zbić lub "wyprasować" piastę z łożyska tak aby łożysko zostało w stanie nienaruszonym ? Czy musi temu towarzyszyć to że łożysko się rozpadnie i wewnętrzna bieżnia zostanie na piaście?
Problem jest tak że debile mechanicy przy wymianie łożyska tak dokręcili koło że przy próbie wymiany opon na letnie jeden gwint z piasty wyszedł razem ze śrubą a kolejny tez ma to w planie.
Wolał bym nie kupować nowego łożyska miesiąc po kupnie poprzedniego tym bardziej że było snr-a więc nie najtańsze
Kolejna sprawa kupować nową piastę czy używaną ? Czy może są inne jeszcze sposoby naprawy zerwanych gwintów w piaście? Może jakieś nagwintowanie i nad wymiarowa śruba
I kolejna rzecz ,według epera wszystkie piasty w 156 są identyczne poza tą w GTA ktoś to może potwierdzić bo na allegro piszą o dwóch wersjach piasty ale może to właśnie chodzi o ten podział 156 a GTA
_________________