Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: AR 156 2.0TS problem z mocą

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Angry AR 156 2.0TS problem z mocą

    Silnik odpala normalnie,od 1000rpm do 3000rpm jest wielkim mułem gaz do dechy i powoli się rozpędza po osiągnięciu 3000rpm alfa rusza z kopyta, są dni ze auto szarpie jakby się dusiło. Pierwsza wizyta u mechanika : wywnioskował ze padnięta sonda lambda. Wymieniłem ja na Boscha (300zl) wyczyściłem od razu przepustnice niestety nic to nie dało, wymieniłem wszystkie świece (NGK) dalej to samo wymieniłem wszystkie filtry razem z olejem (Motul 10W40),a także przepływomierz auto dalej jest mulaste do 3000rpm na każdym biegu . Pojechałem wiec do drugiego mechanika który stwierdził ze to dziury przed sonda, dokładnie sprawdziłem nie ma żadnej dziury. Nie mam pojęcia co się dzieje z moja AR bardzo proszę o pomoc

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    Silnik odpala normalnie,od 1000rpm do 3000rpm jest wielkim mułem gaz do dechy i powoli się rozpędza po osiągnięciu 3000rpm alfa rusza z kopyta, są dni ze auto szarpie jakby się dusiło. Pierwsza wizyta u mechanika : wywnioskował ze padnięta sonda lambda. Wymieniłem ja na Boscha (300zl) wyczyściłem od razu przepustnice niestety nic to nie dało, wymieniłem wszystkie świece (NGK) dalej to samo wymieniłem wszystkie filtry razem z olejem (Motul 10W40),a także przepływomierz auto dalej jest mulaste do 3000rpm na każdym biegu . Pojechałem wiec do drugiego mechanika który stwierdził ze to dziury przed sonda, dokładnie sprawdziłem nie ma żadnej dziury. Nie mam pojęcia co się dzieje z moja AR bardzo proszę o pomoc
    Miałem bardzo podobne objawy a winowajcą okazał się zatkany katalizator.

    Pzdr

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    Dokladnie. U mnie w 1.8 bylo to samo. Jeden z katalizarorow tutaj przy silniki pękł w środku na pół i zatkal wylot przez co alfa byla mułem i do dokumentym
    Sprawdz to

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    ja już kilka TS przerabiałem na swojej skórze, to, że pokazuje w kompie problemy z sondą, nie oznacza wcale że ona jest problemem, w dwóch TS, 2.0 155KM i 1.8 TS miałem właśnie uwalony przepływomierz, stąd brak mocy, złe odczyty i wszystko wskazywało na sondę...
    Mało tego w tej 1.8 wymieniałem 3 przepływomierze używane, w tym jeden "niefabryczny" i tylko 1 na 3 dopiero załatwił sprawę.

    Przede wszytkim odczyt rzeczywisty parametrów przez FES i bedzie widać gdzie ma problem i z czym.

    W 2.0 TS jest też wariator zmiennych faz rozrządu, on właśnie przy +/- 3000obr zmienia fazy, jeżeli będzie pierdykniety to albo własnie do 3 tys bedzie muł -najczęściej-albo powyżej 3tys nie bedzie czym jechać. Warto sprawdzić.
    Ostatnio edytowane przez Arturro ; 01-04-2015 o 08:14

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    Dzieki za podpowiedzi do konca tygodnia przejze autko i poinformuje co odkrylem

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    rozebralem dzisiaj wydech katalizatora nie ma nawet o tym nie wiedzialem . Wiec wyglada na to ze to wariator. Czy jest mozliwosc regeneracji go? czy koniecznie musze kupic nowy ?

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    A klekocze Ci wariator? Ja regenerowalem tym zestawem naprawczym ale to ch... warte. Chyba ze oddasz do naszego kolegi z forum ktory podobno robi jak nalezy za nie duze pieniądze. Ja osobiście kupilem nowy i mam spokoj pozdrawiam

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar yarecky
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    krakow wieliczka bochnia
    Auto
    AR145 1.6 boxer:), AR145 1.7 16V boxer:)
    Postów
    160

    Domyślnie

    Nie wyglada ze to wariator. Wariator do tego nic nie ma. Mozna sprawdzic napewno tez ustawienie rozrzadu czy sie zgadza.
    Jesli masz TSa 155KM to pewnie masz tam jedna sonde lambda. Katalizator w tym aucie jest niepotrzebny. Przeplywomierz u siebie w 2.0TS(M1.5.5) diagnozowalem tak ze odpialem wtyczke i samochod przechodzil w tryb awaryjny i wtedy zobaczyc jak jedzie.
    Sprawdz tez rurke gumowa kolo przeplywmierza przy dolocie.
    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    rozebralem dzisiaj wydech katalizatora nie ma nawet o tym nie wiedzialem . Wiec wyglada na to ze to wariator. Czy jest mozliwosc regeneracji go? czy koniecznie musze kupic nowy ?
    Ostatnio edytowane przez yarecky ; 03-04-2015 o 22:19 Powód: Dodano

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    Dzis postaram sie sprawdzic przeplywomierz , rury wymienienialem przy nim bo byly dziury jak kupilem AR. Wydaje mi sie tez ze silnik wlasnie chodzi jak diesel ale tego w 100% nie jestem pewien bo mam lekka dziure na zlaczu elastycznym zaraz za sonda lambda i w tlumiku koncowym, ale jak slucham silnika to prawie klekocze jak ojca chrysler 2,5 w diesel'u . Tak mam TS'a 155KM

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    odlaczylem przeplywomierz obroty troche falowaly ale to chyba normalne lecz auto mialo w koncu moc bez problemu na niskich obrotach auto jechalo ruszalo z kopyta wiec do wymiany przeplywomierz ?

Podobne wątki

  1. 2.5 V6 problem z mocą.
    Utworzone przez Hexinio11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-07-2015, 13:11
  2. [Giulietta] Problem z mocą
    Utworzone przez Mengele w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 11:33
  3. Problem z mocą w 1.8
    Utworzone przez lukass_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 10:46
  4. problem z mocą 156 1.8 TS
    Utworzone przez Anzelem w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 20:56
  5. problem z mocą 1.8
    Utworzone przez siwy156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 23:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory