Heloł
se zakupiłem żonie 147 (sama chciała)
riserczu nie robiłem wiec może być wesoło
autko w wersji z dyszlem 150
wiec pierwsza alfa i pierwszy mazut
auto jedzie nawet w miarę, dosyć nawet przyspiesza.... (zona miała problem gonić mnie swoimsubaru imprezą)
i z relacji tejże właśnie mojej żony wynika ze auto nie kopci
to ja się pytam dyszel co nie kopci jak się mu wstawia? jakies wynalazki typu dpf? (pobieżny przegląd gugla w tej sprawie nie wykazał takowego)
przejechałem jakieś 150 km i jedyne co mi sie nie podoba to mieki jak na Darze Pomorza zawias
wiec fajnie jak by mnie ktoś tu poinstruował odnośnie pierwszego serwisu po zakupowego: co TRZEBA a co można, opcji z zawiasem, i czy da rade dłubać mapę samemu we własnym zakresie (mam jakieś tam doświadczenie z moim iskrowcem którego sam sobie zbudowałem zaprzegłem w megasquirta i ostatnio na hamowni {rok temu} wypluł 330koni i 500 niutów z 2.5 litra i 1.2 bara) i co do tego procederu będę potrzebował
Wiec jestem Maciej, należę do grupy 2 czy 3 milionów emigrantów
stacjonuje w Kilkenny ire
bardzo miło mi tutaj gościć
POZDRAWIAM