
Napisał
adam12
Jako że moja alfa dobiega końca (panewki się kończą) postanowiłem w niej troche pogrzebać ponieważ jest autem tzw. hobby. na codzień jeżdże civikiem. Do rzeczy: zapaliła się kontrolka oleju na jałowym biegu po rozgrzaniu tzn mruga. zdjąłem miske panewki no i nie są najlepsze. poza tym doszperałem się że już chyba były problemy wcześniej bo smok zawalony opiłkami panewek. zarówno główne jak i korby. wał na szczęście się nie porysował jeszcze.ostatni dzwonek przed zatarciem więc postanawiam wywalić silnik na stół. wał do szlifu głowica do przeglądu i remont ogólny. robie sam mam warunki i troche pojęcia także wyjdzie mnie tylko koszt części plus to co szlifierz zażyczy sobie. wszystko pięknie tylko jedno mnie gnębi...... wyremontuje złoże i za jakiś czas znowu to samo? konkretnie boli mnie pompa oleju i chciałbym kupić nową ale nie ma nigdzie!!!!!!!!! nie mogę znaleźć. czy wiecie może czy ktoś regeneruje? albo jak można sprawdzic moją?? silnik jeszcze można odpalić ale sprawdzając ciśnienie na odpalonym przy wywalonych panewkach pompa może być dobra a cisnienie przez panewki gubić........ doradźcie coś bo chce zrobić konkret ale nie bać się później jeździć