Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Selespeed

  1. #1
    Arek 146
    Gość

    Domyślnie Selespeed

    Chciałem sie dowiedziec co wchodzi w skład skrzyni selespeed oprócz samej skrzyni. Widziałem na allegro sterownik, pompę aktywator. Co jest odpowiedzialne za co?. Oprócz tego mam taki problem w tej skrzyni że auto normalnie zmienia biegi (ręcznie jak sam zmieniam) ale silnik kręci się do 3500 - 4000 obrotów i nie chce więcej na każdym biegu. Jak da się opcje city to też dochodzi do tych obrotów i nie zmienia biegów. Dodam ze na luzie auto wchodzi na obroty bez problemu.

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek 146 Zobacz post
    Chciałem sie dowiedziec co wchodzi w skład skrzyni selespeed oprócz samej skrzyni. Widziałem na allegro sterownik, pompę aktywator. Co jest odpowiedzialne za co?. Oprócz tego mam taki problem w tej skrzyni że auto normalnie zmienia biegi (ręcznie jak sam zmieniam) ale silnik kręci się do 3500 - 4000 obrotów i nie chce więcej na każdym biegu. Jak da się opcje city to też dochodzi do tych obrotów i nie zmienia biegów. Dodam ze na luzie auto wchodzi na obroty bez problemu.
    W skład skrzyni wchodzi: sama skrzynia , aktywator (element wykonawczy) odpowiedzialny za zmianę biegów i pracę sprzęgła, pompa wysokiego cisnienia utrzymująca odpowiednie cisnienie w aktywatorze, sterownik sterujący aktywatorem oraz kilka czujników. To tak z grubsza.
    Jednak wydaje mi sie ze problem nie leży po stronie sterowania skrzyni a przede wszystkim po stronie sterowania silnikiem (n.p: przepływka, lambda, czujnik połozenia wału).

    pzdr

  3. #3
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Dokłdanie jak Slom mówi.
    Możesz jeszcze pod koniec tego wątku zajrzeć: http://www.forum.alfaholicy.org/pora...selespeed.html
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 24-08-2021, 13:00
  2. AR 147 2.0 selespeed
    Utworzone przez asiunia84 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 14:14
  3. 156 2,0 TS selespeed
    Utworzone przez postern w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-07-2012, 07:02
  4. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36
  5. Selespeed
    Utworzone przez Slom w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-02-2009, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory