rozszczelniła się rura dolotu powietrza (w końcu prawie 140 tys.) przebiegu oraz gumowa uszczelka na 1 kolektorze ssącym, czy jest jakaś możliwość naprawy tego bez kupowania oryginalnych części?
rozszczelniła się rura dolotu powietrza (w końcu prawie 140 tys.) przebiegu oraz gumowa uszczelka na 1 kolektorze ssącym, czy jest jakaś możliwość naprawy tego bez kupowania oryginalnych części?
Dolot kupujesz z kwasówki. NA forum np misiek to robi a uszczelka tylko oryginał. Jeśli chodzi o tą tulejkę od baranów do kolektora, to jest ich pełno na rynku wtórnym. 140 tys to znikomy przebieg. Do tego w benzynie rzadko siadają te części. Może ktoś to zmordował przy demontażu...?
a jemu niepadła ta co przepływka na niej?do vki chyba misie nierobi
dokladnie tak jak wyzej koledzy pisząnierdzewka najlepsza , jeżeli byłbyś chętny to wykonuje takie doloty do Vki
![]()