Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Problem z zaworem VGT

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzysostry
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140KM, Jest: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM
    Postów
    415

    Question Problem z zaworem VGT

    Witam, mam taki problem ostatnio mam problem z czujnikiem VGT. Auto nie odpala, a po odpięciu wężyka i podpięciu na nowo do zaworu problem ustaje. Z tego co przeglądałem forum zauważyłem, że moje wężyki to jedno wielkie "G" ktoś założył zwykłe. Chce je zmienić(zanim wymienię zawór) ale chciałbym się upewnić czy są dobrze założone do czujnika. Zauważyłem, że są dwa rozmiary króćców przy czujniku jeden ma 4 mm, a drugi 6 mm. Tak samo jest przy gruszce jest 4 mm , a przy silniku (metalowy przewód) 6 mm. I teraz pytanie do was:
    Czy powinno być połączone Gruszka(4mm) z zaworem króciec 4 mm, a metalowy przewód przy silniku (6 mm) z zaworem króciec 6 mm?? ( U mnie jest na odwrót)

    Moja Alfa to 166 2.4 JTD 103 KW.
    Przesyłam zdjęcia jak u mnie jest połączone.

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20150908_104916.jpg
Wyświetleń:	160
Rozmiar:	40.0 KB
ID:	177627  

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Proszę:

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	vgt.jpg
Wyświetleń:	163
Rozmiar:	78.1 KB
ID:	177628  
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzysostry
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140KM, Jest: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM
    Postów
    415

    Domyślnie

    Dzięki, czyli wg. schematu mam dobrze podłączone. Muszę tylko zmienić wężyki na jakieś porządne.

Podobne wątki

  1. problem z zaworem egr przy delikatnej jeździe jtd
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2015, 20:38
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25
  5. Problem z zaworem overboost i turbina
    Utworzone przez pawcio87ck w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 13:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory