Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Jakie wymiany w Mito 1.6 120km po 160000km?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski WIELKOPOLSKA
    Auto
    Alfa romeo 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    76

    Exclamation Jakie wymiany w Mito 1.6 120km po 160000km?

    Witam,
    Mam zamiar kupić dziewczynie Alfe W mojej okolicy jest jedna na sprzedaż z przebiegiem 160.000km i co mnie dziwi najbardziej jest już po wymianie koła dwumasowego. I tu moje pytanie dla posiadaczy Mito lub Giulietty z silnikiem 1.6 Multijet 120km:
    1. Czy pamiętacie przy jakim przebiegu (o ile w ogóle) wymienialiście koło dwumasowe?
    2. Czy pojawiły się u was jakieś ślady użytkowania samochodu? ( i przy jakim przebiegu) wytarcia gałki skrzyni biegów, kierownicy, siedzień, klamek czy innych elementów?
    3. Jakie poważniejsze naprawy wykonywaliście w tym silniku?

    Z góry dzięki za każdą pomoc w tym temacie,
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wiskitki
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170km, FIAT Bravo 1.6 MJT 105km
    Postów
    234

    Domyślnie

    Mam ten silnik w Bravo. Nic nie wymieniałem, ale uwierz mi, że zdolny, co dwie stalowe kulki ma, to jedną zgubi, a drugą zepsuje.. To samo tyczy się śladów używania. Jak kto używał, tak ma.. Bravo po 160kkm jest jak nowe.

    pzdr, tadzikpl

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    W tym roku, po 150kkm wymieniłem alternator (600 zł) i zawór EGR (1200 zł). Sillnik bardzo mocny. Polecam.

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Wuwua
    Auto
    była 145 1.6TS jest Mito 1.4TB 120KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    Wprawdzie mi daleko do tego przebiegu, bo mam niecałe 90k, ale potwierdzam przedmówców - kompletnie - póki co - nic siię nie dzieje. Rzekłbym nuda. Jedna rzecz to ciut jakby poluzowany uchwyt w drzwiach kierowcy, ale raczej się czepiam. Silnik mocny, jak dla mnie zacnie popier%ala

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Raf878
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 159 SW 2,0 JTDM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Witam
    Miałem Bravo z tym silnikiem ale kupione jako demo przy przebiegu 9800 km, może dlatego dwumas padł mi przy 120 000 km bo go mogli katować klienci na jazdach próbnych


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Cytat Napisał boobas00 Zobacz post
    1. Czy pamiętacie przy jakim przebiegu (o ile w ogóle) wymienialiście koło dwumasowe?
    Z dwumasą to jest taki myk ,że jak jeżdzi ktoś kto zapomina o 1,2 biegu i szoruje przez miasto 40/h na 6 biegu i jeszcze rusza z 3 na skrzyżowaniu to długo to ona nie pożyje.Jest spory moment obrotowy i to już przy 1500 obr.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Z dwumasą to jest taki myk ,że jak jeżdzi ktoś kto zapomina o 1,2 biegu i szoruje przez miasto 40/h na 6 biegu i jeszcze rusza z 3 na skrzyżowaniu to długo to ona nie pożyje.Jest spory moment obrotowy i to już przy 1500 obr.
    Problem w tym, że komputer w Julce tak sugeruje...

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Ta bo producent drugie tyle zarabia na serwisie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar rozewo
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulia
    Postów
    141

    Domyślnie

    U mnie przy 160 000 brak śladów zużycia silnika czy osprzętu. przy 125 000 wymieniłem rozrząd i to wszystko. Siedzenia itd bez śladów zużycia Wytarła się tylko farba na kierownicy. Wszystko jest w skórze. Olej wymieniam co 15 000km. 6 biegu do 120km/h nie należy używać w tym samochodzie komputer źle sygnalizuje zmiany biegów ignorować to i kręcić klekota. 1.6jtdm2 lepiej poruszać się jak benzyną. Przy 3500 rmp nawet zaczyna jakoś brzmieć. Sądzę że do 200 000 nie powinno być napraw przy siniku. Jeżeli były to kręcony.

Podobne wątki

  1. [MiTo] Silniki do MiTo 120KM, 135KM...
    Utworzone przez coupe8 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 11-09-2018, 08:12
  2. Mito 1.6 jtdm 120km
    Utworzone przez Adoil w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-06-2015, 22:03
  3. [Mito] AR Mito 1.6 JTDm-2 120KM 2008 rok 110kkm małopolskie Siepraw
    Utworzone przez mca w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 12:46
  4. Mito 1.4 120KM
    Utworzone przez dobrzan w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-07-2013, 02:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory