Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: z cyklu "jest takie ogłoszenie"

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    GT...wpadła mi w oko
    Postów
    8

    Domyślnie z cyklu "jest takie ogłoszenie"

    cześć
    Jako doświadczeni posiadacze Alfy GT - podpowiedzcie czy warto to kupić - jak do tego podejśc?
    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...b238b;promoted

    wszystkie przemyślenia bedą przydatne

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tomSRT
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    GT 3.2 ; Brera 2.4
    Postów
    283

    Domyślnie

    jest taki temat dedykowany takim zapytaniom:
    http://www.forum.alfaholicy.org/gt/1...meo_gt-45.html
    ...

    a z uwag: nie jest tania ale jeśli rzeczywiście tak serwisowana (pytanie jeszcze kto serwisował i jak sie znał na tym) to może być warta ceny. "Tuning mocy" mnie troszkę dziwi. 325Nm to max. ? Jakoś malutko, ciekawe gdzie ten tuning był wykonany. Co to za "chip". Bo zaraz się okaże , że to magiczny box z V-Tech'u
    No i oczywiście bezwypadkowość trzeba by sprawdzić na miejscu.
    Zdjęcia w słabym rozmiarze, dużo to na nich nie widać
    Jest galeria dodatkowa ale też rozmiar/rozdzielczość słaba.
    Ciężko coś wywnioskować. Na powiększeniu kiera wydaje się trochę zmęczona.
    No i szkoda, że drugi komplet opon nie w rozmiarze. Ktoś kładzie tyle $$$ na utrzymanie auta w super stanie i nie stać go na kupienie opon w prawidłowym rozmiarze?
    Ostatnio edytowane przez tomSRT ; 15-09-2015 o 14:39

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    zgodzę się z tomstr. +20KM i +20Nm? Ja mam okolice 190KM i moment w okolicach 380-400. Przy 170 powinno być w okolicach 340-360. To jest wróżenie z fusów. Możliwe że max moment został delikatne przeniesiony na wyższe obroty żeby nie pałować dwumasy. A jeszcze inna kwestia CO U LICHA ZNACZY BEZPIECZNY CHIP?! Jak to box jak zauważył tomstr to przejedź się z 5kg młotkiem do gościa najpierw daj jemu młotek żeby się jebną z całej siły a potem wytarmoś z auta te szarlatańskie urządzenie i jebnij tak samo młotkiem żeby nic nie zostało.

    Inne kwestie przebieg vs. rocznik?!?!?! ja w to nie wierze tak samo jak moje 150k z 2006 podejrzewam że 100k jest odkręcone z licznika jak nic.

    100k i sprzęgło z dwumasą wymieniał? hmm... albo jeździć dieslem nie umie albo ten magiczny chip daje tak po piździe. (he he he albo 100k na liczniku odkręcone )

    Z wyposażenia to zapomniał dodać że pedały są i to 3 w aucie...

    Pięknie na zdjęciach wygląda, do oglądnięcia i dokładnego sprawdzenia.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Najbardziej rozwala mnie , przy 100tys wymieniono kompletne sprzeglo z dwumasem gdzie zywotnosc dwumasy spokojnie powinna wytrzymac 250tys

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    GT...wpadła mi w oko
    Postów
    8

    Domyślnie

    Dzięki za przemyślenia ..
    Byłem ,widziałem tę Alfę i nawet przejechałem sie kilka kilometrów. Nadal jednak trapią mnie wątpliwości...
    Fakty sa takie: blacha nie pokazuje korozji nigdzie na koroserii, pod spodem nie zaglądałem.
    W srodku - auto prezentuje sie b.dobrze - poza kierownicą która wygląda na "2x tyle"
    Faktur na wymianę podzespołów nie oglądałem ..ale te wymiany w najwyższym stopniu mnie intrygują : bo po co ?
    Wady: silnik na wolnych obrotach jest koszmarnie klekotliwy (porównuje do HDI 2,0 z większym przebiegiem)
    Wy pewnie wiecie czy wszystkie JTD sa takie "traktorowate" ?

    Te 180 koni przyspiesza sprawnie (wówczas jest cicho) ale szału nie ma - jest to efekt modyfikacji programu ( nie, bo power box - ten leży w bagażniku

    Piszecie ze 170 KM to mało - ile można rozsądnie wykręcić z 1,9 JTD ? np. w Vtech no chyba że ktoś tu robi takie mody ?
    Ostatnio edytowane przez ALFIfun ; 15-09-2015 o 18:41

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Powiem tak , zadko kiedy znalesc zgnitą GT wiec tym sie nie przejmuj , zazwyczaj jak juz sie trafia to sa poczatki nalotu na podlodze , przy nadkolach jest obity lakier od kamyczkow i z przednich sanek odpada farba to standart .

    Wnetrze tu mozna sie kłocic bo wszystko zalezy od tego jak ktos dbal o auto , w GT najczesciej przecieraz sie lewy boczek fotela kierowcy , w niektorych mozna trafic na peknieci nici i to przy maly przebiegu wszystko zalezy jak ktos wsiada do auta i jakiej jest postury , jak ktos jest wysoki to mozna to szybko zajechac i jak ktos czesto robi male odcinki , wsiada wysiada to zawsze to najwiecej cierpi. Z kierownica w GT szalu nie ma i szybko sie ta skóra przeciera .
    Co do klekotania to niestety , szału nie bedzie , nowsze JTDM na mocniejsze listwie CR są juz cichsze .
    170KM to jest własnie rozsądny chip na starszym JTD chyba ze chcesz sie bawic w InterCooler to mozna sie prosic o moce rzędu 200+ .

    Ogólnie to sprawdz auto pod kątem mechanicznym , czy dwumasa sie nie tlucze , jak i od kiedy ciągnie (powinno od 1800 w góre) , jak odpala , pooglądaj gdzie i jak sie i czy sie poci .
    Od dołu sprawdz progi czy nie sa pozaginane bo to bardzo czeste

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    nie nie nie kolego piszemy o momencie obrotowym nie o mocy silnika. Tak naprawdę to moment się liczy nie moc. Chodzi o to że przy tuningu zmieniasz mapę przy tych 170KM powinieneś mieć około 340-360Nm
    320 to ma seryjnie fiat bravo z tym samym silnikiem i z mocą 150KM. Szału nie ma ponieważ masz o te 20-40Nm za mało, jak dla mnie mapa do sprawdzenia bo coś mi się widzi że amator grzebał. Realnie bez żadnych modyfikacji 200KM jest do zrobienia przy wszystkich sprawnych elementach. 200+ to po 1 IC bo oryginalny to jest popierdułka, wtryski, turbo, szyna nie pamiętam czy się wyrobi, itp.

    Zależy skąd jesteś, z krakowa to chyba cieszący się najlepszą opinią Daniel TTC (moja alfa była u niego robiona). A specem od alf jest Cinek.
    Ostatnio edytowane przez mlody354 ; 15-09-2015 o 19:14

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    no ciekawe gt niema czym zatrzymac z 150 koniami200 to tak jak bocian IC dolot,hamulce do zrobienia,kolega na tym forum 240 gt w jtd ma

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    GT...wpadła mi w oko
    Postów
    8

    Domyślnie

    354 .. dasz namiary na Daniela TTC oraz na Cinka?
    może być PW.
    Dzięki za wskazówki - bedę się stosował, ale zawsze co serwis to serwis (podnośnik, miernik -fachowe oko, osłuchane ucho)

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    Kolego google nie gryzie http://www.ttc.pl/ a Cinka znajdziesz na forum

Podobne wątki

  1. Z cyklu "najdziwniejsze wpdaki przy grzebaniu przy aucie"
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 03:44
  2. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 12:05
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory