Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Nagłośnienie Bose

Użytkownik Embrion
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    qubo

Domyślnie Nagłośnienie Bose

Witam.
    Przymierzam się do kupna AR 147 z naglosnieniem bose.
    Chciałbym soe dowiedziec gdzie znajduje sie wzmacniacz i jak najlepiej rozpoznać te naglosnienie bo jest dużo ściemniaczy którzy piszą ze jest naglosnienie bose a tak naprawde go nie ma.
    I jeszcze jedna prawa odnośnie wersji ti Black Edition czym sle różni ta wersja od zwyklej

Przepraszam za skladnie i plete pisania ale jestem laikiem w tych sprawach i wole soe dowiedzkec od doświadczonego grona

Pozdrawiam

Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL

Domyślnie

Org.Bose nie ma gwizdków w drzwiach...Wzmacniacz i suba masz z lewej stronyw boczku bagaznika...Jest tam tez wytłoczony napis Bose

Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18

Domyślnie

Ale swoją drogą, jak masz kasę to mozesz zrobić sobie nagłośnienie o wiele lepsze od Bose.

Użytkownik Embrion
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    qubo

Domyślnie

Zieloo al po co mam wydawać kasę jak mogę miec cos w cenie auta i fabrycznego a nie dudniacego i skrzypiacej klapy bagażnika.
    Lutek dzieki za odpowiedz związana z temtem

Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL

Domyślnie

Jak masz okazje to kup z Bose...gra to naprawde dobrze z dobrej jakosci CD ..i moim zdaniem wystarczy....Nic lepszego nie potrzeba......Można wrzucić sobie zmieniarke mp3 do schowka do kompletu..

Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesoły_Kr
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Lancia Delta III

Domyślnie

Cytat Napisał cuma12 Zobacz post
    Zieloo al po co mam wydawać kasę jak mogę miec cos w cenie auta i fabrycznego a nie dudniacego i skrzypiacej klapy bagażnika.