Jak w temacie, coraz mocniej świszczy, blokuje sie siłownik, łopatki i mam dylemat, regenerować czy kupić nową KKK za 3000 PLN
Jak w temacie, coraz mocniej świszczy, blokuje sie siłownik, łopatki i mam dylemat, regenerować czy kupić nową KKK za 3000 PLN
Jak Cię stać i nie zaboli Cię taki wydatek to wiadomo ze nowa lepsza. Skoro jednak pytasz to zakładam że jednak zaboli. Jak oddasz do sprawdzonego warsztatu to nie zaboli tak bardzo i będziesz zadowolony
Wyryte rantem felgi
Sam to przerobiłem - miałem regenerowaną się rozsypała... do 2.4 jak coś to najlepiej nową i nie kkk tylko garetta od wersji 210 pasuje bezproblemowo, lepiej wstaje i jak jakiś soft będzie to lepiej. Co do regeneracji to ani do KKK ani do garretta nie ma oryginalnych części do regeneracji gdyż producent nie przewiduje regeneracji turbin z zmienną geometrią - więc regeneracje masz na "przeudo oryginalnych częściach". Tu znajdziesz nową tudbinę http://www.turbosprezarki-nowe.pl coś koło 3050zł.
Zaboli średnio, regeneracja 1300 netto nowa 3000 brutto(KKK) więc odliczając Vat i to że warsztaty regenerujące kupią starą turbinę za 300 PLN nie wyjdzie tak źle.
Turbina od wersji 210 pasuje, wersja 200 ma ten sam kolektor wydechowy, te same rury od turbo do IC, ta sama przepływka i głowica, pytanie co z softem bo tak sie składa że mam QTronica a one wychodziły tylko w wersji 200 km. Trzeba coś grzebać przy zmianie na Garetta?