Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Turbina w 2.4 JTD, nowa czy regenerować?

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie Turbina w 2.4 JTD, nowa czy regenerować?

    Jak w temacie, coraz mocniej świszczy, blokuje sie siłownik, łopatki i mam dylemat, regenerować czy kupić nową KKK za 3000 PLN

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    Jak Cię stać i nie zaboli Cię taki wydatek to wiadomo ze nowa lepsza. Skoro jednak pytasz to zakładam że jednak zaboli. Jak oddasz do sprawdzonego warsztatu to nie zaboli tak bardzo i będziesz zadowolony

    Wyryte rantem felgi

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 2.4 JTDM 200Km, 2006, 220Km 450Nm
    Postów
    270

    Domyślnie

    Sam to przerobiłem - miałem regenerowaną się rozsypała... do 2.4 jak coś to najlepiej nową i nie kkk tylko garetta od wersji 210 pasuje bezproblemowo, lepiej wstaje i jak jakiś soft będzie to lepiej. Co do regeneracji to ani do KKK ani do garretta nie ma oryginalnych części do regeneracji gdyż producent nie przewiduje regeneracji turbin z zmienną geometrią - więc regeneracje masz na "przeudo oryginalnych częściach". Tu znajdziesz nową tudbinę http://www.turbosprezarki-nowe.pl coś koło 3050zł.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Zaboli średnio, regeneracja 1300 netto nowa 3000 brutto(KKK) więc odliczając Vat i to że warsztaty regenerujące kupią starą turbinę za 300 PLN nie wyjdzie tak źle.
    Turbina od wersji 210 pasuje, wersja 200 ma ten sam kolektor wydechowy, te same rury od turbo do IC, ta sama przepływka i głowica, pytanie co z softem bo tak sie składa że mam QTronica a one wychodziły tylko w wersji 200 km. Trzeba coś grzebać przy zmianie na Garetta?

Podobne wątki

  1. alfa 156 1.9JTD 115KM - nowa turbina (od 2.4)
    Utworzone przez chez w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-05-2016, 13:53
  2. [145] Nowy wariator czy regenerować
    Utworzone przez alfometal w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-07-2014, 14:05
  3. Reduktor BRC regenerować czy niowy?
    Utworzone przez mlodyamper2 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-01-2012, 12:08
  4. Regenerować turbinę czy nie ??
    Utworzone przez Bedboys w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2009, 14:17
  5. Stabilizator - warto regenerować?
    Utworzone przez Marcino 156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-05-2006, 21:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory