Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Potrzebuję logi ze ScanXL Pro - prośba

  1. #1
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie Potrzebuję logi ze ScanXL Pro - prośba

    Witam

    Mam prośbę, jeśli ktoś ma ochotę, o zrobienie logów w programu ScanXL Pro - skrypt w załączniku.
    Chodzi o parametr VPWR, ale on jest już w tym skrypcie i nic nie trzeba ustawiać.
    Interesują mnie logi od uruchomienia, poprzez jazdę z różnymi prędkościami i kilka sekwencji dynamicznego ruszenia jedynka, dwójka, trójka. Głównie w trybie Normal, ale część może być też z Dynamic. Oczywiście tylko Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM.
    Potrzebuję logi z jak najwięcej różnych samochodów.

    G1.4-MA.zip
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 11-03-2016 o 08:16

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - po wgraniu pliku podanego przez ciebie , ekran mam taki, nie ma VPWR.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	diuba1234.jpg
Wyświetleń:	14
Rozmiar:	99.1 KB
ID:	193856  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Faktycznie, pomyliłem pliki. Załączyłem przedtem oryginalny, na którym się wzorowałem. Już załączyłem dobry.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - logi z miasta oraz obwodnicy.
    - min napięcie 8.0 V (rozrusznik), potem cały czas 14.2 V.
    Attached Files Attached Files
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    8V to trochę nie za mało jak na rozruch dla dobrego (naładowanego) akumulatora ? Roman ma nowe auto więc logi dot algorytmu ładowania nie koniecznie muszą być takie same jak w autach z początku produkcji. Chyba więcej tu pomoże ewentualnie porównywanie poliftów

  6. #6
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Mniejsza o algorytm. Chodzi o to, że napięcie ładowania akumulatora nie może spadać poniżej pewnego zakresu, bo inaczej wykończy to akumulator.

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    spadac?? Przecież pare dni temu (w innym wątku) pisałęś że masz zbyt wysokie napięcie rzędu 15V - to w końcu problemem jest za wysokie czy za niskie bo już sie gubię...

  8. #8
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Wykraczać.
    Raz jest 12,3V a raz 15.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    to te 14.3 V z auta kolegi bubu321 to dobrze , czy żle, bo coś kręcicie...

  10. #10
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Mniej więcej tak samo jak w dwóch samochodach zastępczych - jeden przed, drugi po liftowy. Więc chyba dobrze.
    Zwłaszcza, że za prawidłowe napięcie ładowania przyjmuje się 13,8-14,6V.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Logi z MES - prośba o analizę
    Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 01-03-2016, 15:17
  2. logi 1.9 Jtd 16V
    Utworzone przez markol56 w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 07-02-2015, 18:56
  3. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  4. Logi 156 JTD cf2
    Utworzone przez xakner w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 13-04-2013, 19:52
  5. do sprawdzenia logi 147 1,9 16v
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-02-2013, 20:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory