Jak w temacie. Założyłem wszędzie z tyłu PU tj. w bananie, pionowym, dużym i piaście. nowe tuleje w drążkach -tam guma. Nowe łączniki i PU w stabilizatorze. Po zmontowaniu było wszystko w porządku- lekko ściągało na prawo ale naprawdę delikatnie i ZERO tańczenia tyłu . Pojechałem na geometrię i po tym jest tak jakbym miał zerwane gumy - przy w jeździe na poprzeczną nierówność dwoma kołami nic, ale przy wjechaniu np. na studzienkę mam wrażenie, że mam z tyłu jakiegoś olbrzyma targającego tył.Nawet żona , która jest kompletnie lewa, to czuję . Podaje wartości przed i po:
Początkowa specyfikacje Końcowe
Min Max
WSZ: Lewy : 3.07 2.39 3.39 3.07
Prawy : 2.47 2.47
Pochyl. Koła: Lewy : -2.36 -0.43 -0.02 -2.36
Prawy:-1.48 -1.48
Zbieżność: Lewy: -0.33 -0.15 -0.04 -0.09
Prawy: 0.09 -0.09
całkowita :-0.24 -0.18
Tył
Pochylenie Koła
Lewy: -2.06 -1.47 -1.06 -2.12
Prawy: -1.54 -2.12
zbieżność
Lewy: -0.03 0.09 0.20 0.15
Prawy: -0.21 0.15
Całkowita :-0.24 0.19 0.39 0.30
Kąt geometrycznej osi jazdy:
0.09 0.00
Kąty wtórne:
PSZ Lewy:7.19 7.19
Prawy:6.25 6.25
Pochylenie Koła + PSZ:
Lewy: 4.43 4.43
Prawy: 4.37 4.37
Więcej danych nie posiadam. Proszę o wypowiedź na temat. nadmienię że tuleja w piaście to zwykła tuleja "metal Pu metal"