Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: QV - stuki w silniku

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie QV - stuki w silniku

    https://youtu.be/rNftimHsUSU

    Mnie to brzmi na stukające wtryskiwacze, bo słychać tylko wtedy, gdy wtryski powinny się otwierać. Wprawdzie mikrofon przejaskrawia wszelkie donośne dźwięki, ale na żywo ten stuk jest przy zamkniętej masce słyszalny bez problemu, a po jej otwarciu zdecydowanie donośny.

    W ogóle to często się zdarza, że tak stuka silnik w Giulietcie po przebiegu 40000km? Może być tak, że fabrycznie wtryskiwacze dotykają do jakiegoś elementu i stąd taki dźwięk, czy musiał ktoś grzebać pod pokrywą?

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie



    Nie wiem co Twojej dolega, ale trochę za bardzo klepie, aż sam poleciałem zobaczyć jak telefon zniekształca dźwięk - moja ma 182tys i wydaje mi się, że chodzi w porządku jak inne


    Tego "falowania" na żywo nie ma, to mikrofon się widocznie musiał przestawiać.
    Ostatnio edytowane przez oleksy00 ; 21-04-2016 o 20:29

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Dzięki za porównanie. Faktycznie u Ciebie słychać w miarę równo wszystkie odgłosy i brzmi to całkiem normalnie(biorąc poprawkę na to, że mikrofon wyolbrzymia takie dźwięki) w przeciwieństwie do tej, którą nagrałem. Btw. Samochód jest do kupienia, także to tylko oględziny.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    Jak dla mnie częstotliwość jest za wysoka jak na uszkodzenie w układzie korbowo-tłokowym lub w rozrządzie.
    Albo wszystkie wtryski są uszkodzone (mało prawdopodobne) albo to jakiś luźny element przykręcony do silnika i wydający odgłosy w rytm każdego zapłonu cylindra.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Ja zwróciłem uwagę na to, że stuka tylko w tych momentach, kiedy powinno być podawane paliwo. Po odjęciu gazu jest cisza(cut-off), obroty spadają i stuk powraca wyraźnie w momencie, gdy wtryski zaczynają pracować, przy nieco ponad 1000obr/min.

Podobne wątki

  1. Stuki w silniku 2.0 TS
    Utworzone przez vilk87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 11-03-2015, 22:27
  2. [159] stuki w silniku
    Utworzone przez skoku86 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 05:45
  3. [156] stuki w silniku 1.8
    Utworzone przez cinas w dziale 156
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 20:56
  4. [145] Stuki w silniku
    Utworzone przez Wojce w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-01-2008, 14:38
  5. [156] Stuki w silniku
    Utworzone przez Majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 06:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory