panowie, która z poniższych linek sie urwała? fotel kierowcy nie przesuwa sie po pochyleniu oparcia (przód, tył działa jak sie na nim siedzi)
trzeba zamawiać oryginał, czy mozna to ogarnąć inaczej?
panowie, która z poniższych linek sie urwała? fotel kierowcy nie przesuwa sie po pochyleniu oparcia (przód, tył działa jak sie na nim siedzi)
trzeba zamawiać oryginał, czy mozna to ogarnąć inaczej?
Bocian, dzięki to czytałem
okazało się, że w 147 układ linek wygląda inaczej niż w GT, tak przynajmniej twierdzą w serwisie, stąd moje pytanie i pdf, która to franca![]()
Kolego jak naprawisz, pochwal się jakąś fotorelacją lub opisem jak ją wymienić itp.
Moja Była Alfa Romeo 156 Cadamuro Rosso Corsa
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._1_9jtd-5.html
A wiecie co może odpowiadać za nie blokowanie fotela? Oparcie nie blokuje się z tyłu i podczas hamowania leci do przodu. Mam wyciągnięty fotel, linka wydaje się być cała, ma trochę luzu, ale jak pociągnę od góry czy z dołu to po drugiej stronie czuć jak się napina. U dołu fotela od strony podłokietnika, po odgięciu lekko boczku, widzę, że ten ząbek nie wchodzi w otwór(zdj).Cały czas znajduje się w jednej pozycji, czy fotel złożony czy rozłożony. Na siłe też się nie rusza..
Była - alfa romeo 159, 1.9 8v.
Jest - ducati 848.
Jest- alfa romeo gt, 1.9 16v, blackline.