Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Przód po lifcie do 145 z 1997 r.

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Smile Przód po lifcie do 145 z 1997 r.

    Moi drodzy...

    szybka strzała - przód po lifcie, czyli roczniki 1999 w górę do auta z roku 1997 ? Jakich trudności należy oczekiwać ? Czy oprócz maski, zderzaka, błotników oraz grilla coś jeszcze należy wziąć pod uwagę ? Niestety mój ulubiony WM nie potrafi udzielić odpowiedzi na ten temat. Ciekaw jestem Waszych doświadczeń lub opinii

    Nasuwa się na pewno pytanie dlaczego. Ano dlatego, że lewy błotnik mam do wymiany - ktoś mnie trzasnął na parkingu i nie ma sensu go już klepać i malować. Mam na oku rozbitka właśnie po lifcie w identycznym kolorze i jak by to nie były wielkie koszty to bym się zdecydował, ale jeszcze nie jestem przekonany
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    Maska i blotniki sa te same, zmieniasz zderzak i atrape, atrapa powinna pasowac plug&play, a zderzak ma troche inne mocowania, ale ogolnie nie jest to nic skomplikowanego, da sie zrobic

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adk
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    ok. Mińsk Mazowiecki
    Auto
    145 2.0 T.S. QV-style
    Postów
    243

    Domyślnie

    Dokładnie, atrapa również pasuje, tylko ze zderzakiem możesz mieć kłopot, jeżeli dobrze pamietam to przedni pas trochę się różni, mocowania na nim. A jak wiadomo wymienić nie jest łatwo bo jest spawany. Ale powodzenia.

    PabloGarage Group
    www.pablogarage.pl
    Mechanika / Renowacja powłoki lakierniczej / Flokowanie
    facebook.com/flokujemy

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar daroo
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 145 boXer, Fiat Stilo 1.8 16V
    Postów
    215

    Domyślnie

    a co do koloru to ten "identyczny" może się okazać nie taki całkiem identyczny więc trzeba będzie przelakierować wszystko i z tego co się orientuję zderzaki po lifcie(używki) są dużo droższe niż te sprzed. więc te koszty nie będą takie małe jak ci się wydaje.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał adk Zobacz post
    a co do koloru to ten "identyczny" może się okazać nie taki całkiem identyczny więc trzeba będzie przelakierować wszystko i z tego co się orientuję zderzaki po lifcie(używki) są dużo droższe niż te sprzed. więc te koszty nie będą takie małe jak ci się wydaje.
    Jestem realistą i orientuję się, że to mogą być koszty. Nie zdecydowałem się właśnie z tego względu - po prostu traci to sens. Co do koloru to są "identyczne" - ten sam kod, podobny wiek, identyczny odcień. Przekładka nie wymagałaby jakiejkolwiek ingerencji lakiernika
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

Podobne wątki

  1. Światła przód 166 po lifcie
    Utworzone przez kleryk w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-02-2013, 18:51
  2. [159] Zmieniony przód, prawie jak po lifcie.
    Utworzone przez Rewil w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory