W tym dziale umieszczajmy testy, filmy oraz zdjęcia dotyczące każdej wersji Giulii. Komentarze nie na temat będą usuwane z odpowiednią ilością punktów karnych.
W tym dziale umieszczajmy testy, filmy oraz zdjęcia dotyczące każdej wersji Giulii. Komentarze nie na temat będą usuwane z odpowiednią ilością punktów karnych.
A co do testów - odbyłem dziś kolejny "test statyczny" Giulii dot. wykonania tego auta w salonie Dukiewicza w Warszawie. Oglądałem ją dokładnie. Do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, jest na poziomie BMW/Audi/Lexusa. Kropka.
Wygląd, rozwiązania techniczne, ceny, przyjemność z jazdy - to jeszcze inne kwestie - na dłuższe wypowiedzi.
Ostatnio edytowane przez Quadrifoglio156 ; 13-07-2016 o 13:21 Powód: OT
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Jeśli zdjęcia to na a1 w okolicach Torunia,w stronę Gdańska biała leci gdzieś do salonu, ciekawe czy do klienta czy jako uzupełnienie testòwek. Nota bene na lawecie jeszcze dwie 500, dwa Tipo, Mito, Punto.![]()
I jeszcze na tej lawecie, nowy pick up fiata Fullback.
W kioskach można znaleźć takie pisemko z testem Giulii 2.2. Piszą, ze jeździ przyjemniej niż BMW 3.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Miałem okazję w ostatnich dnia podziwiać Giulię na S69 w Bielsku-Białej. Jeździ parę testówek z Bosmalu z czerwonymi tablicami. Powiem szczerze, że jestem zawiedziony jej wyglądem zewnętrznym. Może to kwestia koloru (widziałem białe) ale zwykła wersja (diesel) wygląda bardzo zwyczajnie. Nie ma w niej praktycznie żadnych stylistycznych smaczków z których tak słynęła Alfa. Wszystko jest proste, normalne, bez większego polotu. QV wygląda już o wiele lepiej i wydaje mi się, że tak właśnie powinna wyglądać zwykła wersja. Mam wrażenie, że designerzy celowali w rynek Niemiecki, choć patrząc na VW Passata, czy Audi A4 tych smaczków jest o wiele więcej (do czego to doszło...). Natomiast proporcje nadwozia Giulii są rewelacyjne, zarówno w ruchu (jechałem koło niej, za nią, przed nią przez 20 km) jak i gdy stoi w salonie to robi świetne wrażenie swoją bryłą, rozstawem kół czy osi. Widać, że została stworzona wręcz do szybkiej jazdy. Z praktycznego punktu widzenia przeszkadza jeszcze ilość miejsca na tylnej kanapie - na kolana subiektywnie jest mniej miejsca niż w Giuliettcie - w najlepszym razie tyle samo. Jak usiadłem za kolegą który ma 185 cm wzrostu to poczułem się jakbym siedział w MITO - pod tym względem bardzo słabo. Nie wyobrażam sobie następcy Giulietty na tej płycie podłogowej jeśli ma być mniejszym autem od Giulii to z tyłu będzie się siedziało jak w maluchu. Razi też gałka zmiany biegów w manualnej wersji - wydaje się być wręcz tandetna - absolutnie nie przystoi to w samochodzie segmentu D – Giulietta robi tu lepsze wrażenie. W wersji z automatem jest już o niebo lepiej, nie dość, że drążek sprawia znacznie milsze wrażenie to jeszcze (za dopłatą) za kierownicą są CUDOWNE łopatki do zmiany biegów - duże, zimne, aluminiowe - Ferrari jak się patrzy!! W każdej wersji duży plus za kierownicę, jest naprawdę świetna, zdecydowanie lepsza niż w Giuliettcie. Reszta kabiny nie powala ani nie razi, jest ok, do Audi A4 brakuje ale dla pasjonata motoryzacji nie ma to znaczenia. Jest ok i to wystarczy, pytanie jak Giulia jeździ bo to jest najważniejsze. Mam nadzieję, że pod względem jazdy to już prawdziwa Alfica bo z wyglądu niestety nie bardzo.
Ostatnio edytowane przez Ponikiewski_P ; 14-07-2016 o 13:30
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
No tak, Włoski wzrost, ale Giulia byla projektowana również z myślą o USA a tam może być niewystarczająco.
Ja bym kupił Giulię gdyż jestem fanem marki. Dlatego zabrałem dziś kolegę który jest fanem Toyot do salonu Alfy w Bielsku-Białej i zapytałem jego o zdanie. Przepatrzyliśmy ten samochód na wskroś i o dziwo kolega był pozytywnie nastawiony (fani Japońskich samochodów pałają awersją do Alfy). Znaleźliśmy kilka niedoróbek (zaślepki na zderzakach krzywo zamontowane i zamalowane, nie do końca dobre spasowanie elementów wnętrza) ale ogólnie koledze się podobała bo czuć od niej sportowy charakter. Jest bardzo nisko zawieszona, MITO przy niej wygląda jak mała terenówka. Do tego jej szerokość i niesamowicie krótki zwis przedni połączony ze sporym rozstawem osi robi wrażenie.
Kupując to auto zwróciłbym jednak szczególna uwagę na wyposażenie. Takiej wersji jak ta co jest obecnie w salonie w Bielsku-Białej w ogóle nie brałbym pod uwagę. Deska rozdzielcza pokryta jest od góry tanio wyglądającym plastikiem (miękkim to fakt ale robiącym niemiłe wrażenie wizualne) – w to miejsce skóra to obowiązkowa opcja. Zresztą to auto nie ma nawet chromowanych listew dookoła okien co jest bardzo dziwne, szczególnie, że wystawiona obok MITO i Giulietta je mają. Dziwię się, że Alfa Romeo w ogóle wystawia tak ubogą wersję Giulii na sprzedaż, a to, że taka jest wystawiona w salonie jako promocja modelu to wręcz kompromitacja...
To zależy od stylu, brak takich listew to nie zawsze oznaka taniości, czasami to wyznacznik "usportowienia" modelu (nie tylko w AR - jak na zdjęciu, bo np. i Range Rover stosuje taką praktykę), podczas gdy chromowane uznawane są za eleganckie (co jak zawsze pozostaje kwestią gustu). Inna rzecz, że nie każdy lubi "chrom". Dobrze mieć wtedy wybór.
![]()
Ostatnio edytowane przez Archi ; 15-07-2016 o 13:47
Alfa Romeo Nel Cuore